Toon posts:

neon lampje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was laatst op de beverwijkse bazaar en zag daar mooie neon lampjes voor in de auto.
nou was mijn vraag of het mogenlijk is om die dingen aan te sluiten op een computer voeding IPV een ingebouwde auto sigaretten aansteker.

voor 8 euro waren ze niet duur

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

WTF?
Heb je enigzins gezocht? :*

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:13
jah, moet best lukken ;)

• DusHmaniac
  • Laatst online: 07-09-2022

DusHmaniac

Boe!

Ja ik had ze vorige week ook zien liggen daar maar toen was al mijn geld al op :(
Maar ik had dus precies hetzelfde idee, van die leuke die op de bass knipperen, seer cooool B-)

All your base are belong to Chuck Norris

Verwijderd

Ja hoor, kan. De sigarettenaanstekerstekker (phew, wat een woord) eraf knippen, de rode draad met een gele draad uit je voeding verbinden, en de zwarte met een zwarte.

Over het vermogen hoef je je niet druk te maken. Zoveel trekken die dingen niet.

Verwijderd

Topicstarter
weet wat voor vermogen ze nodig hebben maar aangezien iedereen hier gelijk de pc kits halen wou ik weten of zo'n auto neon ook kon en nou ik dat weet kan ie er 1 halen.

ze hadden er trouwens heel veel mooie buizen wil wel AS zondag kijken waar het was mocht iemand het willen weten.

• DusHmaniac
  • Laatst online: 07-09-2022

DusHmaniac

Boe!

Op woensdag 17 april 2002 23:41 schreef Ringo11 het volgende:
weet wat voor vermogen ze nodig hebben maar aangezien iedereen hier gelijk de pc kits halen wou ik weten of zo'n auto neon ook kon en nou ik dat weet kan ie er 1 halen.

ze hadden er trouwens heel veel mooie buizen wil wel AS zondag kijken waar het was mocht iemand het willen weten.
Ik heb ze zien liggen in de eerste hal na de ingang, achteraan aan de linkerkant, dus als ze weer op dezelfde plaats gaan staan: have fun (mijn geld is nog steeds op) :)

All your base are belong to Chuck Norris

Verwijderd

Topicstarter
hehe mijn oma heeft me weer wat geld gestuurd omdat ik weer eens iets had gehaald dus kan nou 2 mooie buisjes halen

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Op donderdag 18 april 2002 18:57 schreef Ringo11 het volgende:
hehe mijn oma heeft me weer wat geld gestuurd omdat ik weer eens iets had gehaald dus kan nou 2 mooie buisjes halen
Te lui om te werken :? :P :D

{nofi)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

CCFL rulez >:)
heb het nu in de auto, mn oom ook :D (in zn T4) en ik wil het nog in mn server en in mn kofferbak (vd auto)
Pagina: 1