• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand wanneer dat ding weer fatsoenlijk leverbaar is aangezien dit nu niet het geval is.

Ik wil hem namelijk kopen ik vind hem :9~

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:08

AceRimmer

What a guy...

Ik zie hem bij iedere Dixons staan, of is dat de 3850 ?

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Dat is de 3850....

Copmpaq heeft de problemen met dat ding opgelost en die IPaq is vanaf het eind van de maand waarschijnlijk weer goed leverbaar.
Bij sommige leveranciers schijnt hij zelfs de 11e van deze maand al binnen te zijn gekomen.
Ik heb er ook een in bestelling staan, en het schijnt dat ik hem kan verwachten binnen nu en een week of 2, 3. Ik ben benieuwd. Wacht er al een maandje op... :'( .

Verwijderd

Ik heb hem al een tijdje.
Op zich is het een leuk ding maar er is wel een kanjer van een bug die HEEL irritant is.

Als je 's morgens je ipaq aanzet gaat de backlight niet aan en moet je met de settings kloten om het weer aan te krijgen. Dit begint me al mateloos te irriteren....

Compaq "werkt eraan" maar dat duurt al geruime tijd...

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op donderdag 18 april 2002 10:19 schreef TheMarco het volgende:
Ik heb hem al een tijdje.
Op zich is het een leuk ding maar er is wel een kanjer van een bug die HEEL irritant is.

Als je 's morgens je ipaq aanzet gaat de backlight niet aan en moet je met de settings kloten om het weer aan te krijgen. Dit begint me al mateloos te irriteren....

Compaq "werkt eraan" maar dat duurt al geruime tijd...
Even wat ophelderen. Die bug zit dus niet bij elke 38xx. Sommigen hebben er last van, sommigen niet (zoals ik :) )

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp