Ik heb voor een kennis een nieuwe bak gebouwd,
Bak doet het prima. alleen doet de TV-OUT doet het niet.
Normaal staat er altijd een tweede monitor geinstalleerd in Apparaatbeheer als je een videokaart met TV-OUT hebt.
Deze staat er nu niet bij. (dit is toch altijd zo??)
Wanneer ik bij apparaat selecteren onder de instellingen van het beeldscherm de TV slecteeer met PAL-B krijgt de TV geen signaal, je kan hem wel kiezen maar doet niets.
Het gaat om een ELSA 721 GeForce 3 TI-200 TV-OUT
Deze kaart heeft een SVHS TV-OUT.
De kabel loopt vanaf de videokaart met verloopje van SVHS naar Composite, en vanaf daar een kabel naar Scart in de TV.
Ik heb de nieuwste NVidia Detonator Driver (28.32) geinstalleerd, en tevens de bijgeleverde ELSA drivers geprobeert.
Resolutie=1024x768 Refresh Rate=75Hz
OS=Windows XP
Weet iemand hier een oplossing voor, of is dit een bekend probleem?
Ik heb al diverse Topics nagekeken, maar vind geen echte oplossing
Ligt het nu aan de kabel of aan de driver of aan de videokaart??
Bak doet het prima. alleen doet de TV-OUT doet het niet.
Normaal staat er altijd een tweede monitor geinstalleerd in Apparaatbeheer als je een videokaart met TV-OUT hebt.
Deze staat er nu niet bij. (dit is toch altijd zo??)
Wanneer ik bij apparaat selecteren onder de instellingen van het beeldscherm de TV slecteeer met PAL-B krijgt de TV geen signaal, je kan hem wel kiezen maar doet niets.
Het gaat om een ELSA 721 GeForce 3 TI-200 TV-OUT
Deze kaart heeft een SVHS TV-OUT.
De kabel loopt vanaf de videokaart met verloopje van SVHS naar Composite, en vanaf daar een kabel naar Scart in de TV.
Ik heb de nieuwste NVidia Detonator Driver (28.32) geinstalleerd, en tevens de bijgeleverde ELSA drivers geprobeert.
Resolutie=1024x768 Refresh Rate=75Hz
OS=Windows XP
Weet iemand hier een oplossing voor, of is dit een bekend probleem?
Ik heb al diverse Topics nagekeken, maar vind geen echte oplossing
Ligt het nu aan de kabel of aan de driver of aan de videokaart??