Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Verwijderd
en daar kun je een font selecteren... of gewoon een standaard font kiezen in het Font menu...
Jep, I know, dat is hetzelfde als via controlcenter en werkt dus niet zoals ik al schreef. RTP (Read The PostOp woensdag 17 april 2002 21:49 schreef Ceyene het volgende:
menu Settings -> menu Font -> Custom...
en daar kun je een font selecteren... of gewoon een standaard font kiezen in het Font menu...
Kennelijk ben ik niet duidelijk genoeg. Andere lettertypes en groottes halen niets uit. Ook niet bij instellingen opslaan en ook niet bij het editten van de config file die ik eerder noemde en ook niet door X te restarten. Heb het al 2 weken (probeer eerst zelf
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Nee, ik heb het over de sectie "systeem" en dan "konsole" in het configscherm. Daar kun je dezelfde dingen instellen als in de konsole.Op woensdag 17 april 2002 21:55 schreef Ceyene het volgende:
[..]
...is niet hetzelfde als Control Center. Control Center kan niet de font settings van de konsole wijzigen voor zover ik weet...
we hebben het toch allebei over fonts onder Look&Feel he?
Verwijderd
probeer eens (als test) font antialiasing uit te zetten... ik heb ook wel eens een soortgelijk probleem gehad, en dat had daarmee te maken, dus vandaar...
LOL @ ik heb niets gezegd...Op woensdag 17 april 2002 22:05 schreef Ceyene het volgende:
aah.. keej...
probeer eens (als test) font antialiasing uit te zetten... ik heb ook wel eens een soortgelijk probleem gehad, en dat had daarmee te maken, dus vandaar...
Ok, probeer ik dat zo nog ff
Op die manier hoef je niet voor heel je desktop je anti-aliasing uit te zetten.
Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?
A, bedankt! Het probleem is kennelijk inderdaad AA fonts. Had het net uitgezet voor alles en nu is het weer OK. Maar dit is natuurlijk een veel betere oplossingOp woensdag 17 april 2002 22:13 schreef Theguide het volgende:
Konsole opstarten zonder anti-aliasing doe je met: konsole --noxft
Op die manier hoef je niet voor heel je desktop je anti-aliasing uit te zetten.