Installeren van een videokaartje hoeft toch niet zo lastig te zijn... In mijn geval is het dus wat anders...
Gegevens PC:
Mb. : ABIT KG7
Proc.: AMD 1.4 Ghz
Mem. : 512 MB DDR
HDs. : 2 x 40 GB (MAXTOR)
vid. : nu... Leadtek GForce2 Pro 64 MB (met drivers 28.32)
moet worden... ASUS GForce4 V8440...
mon. : IIyama Vision Master Pro 410
sys. : Win2K
Bij installatie precies zo gedaan als handleiding voorschrijft (hardware verwijderd via add/remove hardware en opnieuw opgestart). Vervolgens kaart erin. Opnieuw opgestart, ASUS drivers geinstalleerd, en nu komt ut... bij het einde van installatie krijg ik een foutmelding te zien dat het installeren mislukt is doordat er een fout is opgetreden (geen blauw scherm ofzo, maar gewoon in installatiescherm). Dus er worden geen drivers geinstalleerd en videokaart blijft aangeduid met VGA adapter.
Wie heeft dit probleem eerder bij de hand gehad of weet de oplossing voor dit vreemde probleem?
En voordat iedereen zegt dat ik de detonator drivers moet installeren... Heb ik gedaan, maar na herstarten van de machine zegt PC weer... nieuwe hardware gevonden (VGA adapter) en drivers installeren, en hopsa, dezelfde foutmelding, en alleen VGA beeld (een hele vooruitgang voor dat beetje geld wat ik betaald heb