als je denk van hé wat zijn die redsan317 en timmy-2000 aan het doen nou dat kan wel kloppen want die gast van PLASNMA_TV heeft ons gedwongen het te doen hij is een vette nurd joh hij is de gangster van rijzen hout
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
ik bedoelde PLASMA_TV HIJ DWINGT ONS ALTIJDOp woensdag 17 april 2002 21:30 schreef timmy-2000 het volgende:
als je denk van hé wat zijn die redsan317 en timmy-2000 aan het doen nou dat kan wel kloppen want die gast van PLASNMA_TV heeft ons gedwongen het te doen hij is een vette nurd joh hij is de gangster van rijzen hout
Hehe. Je bent echt heel bijzonder slim of niet? Hoe krijg ik een ban binnen zo kort mogelijk tijd. Sjeez. Ga aub iemand anders vervelen.Op woensdag 17 april 2002 21:30 schreef timmy-2000 het volgende:
Verwijderd
daar gaan we weer
ban die twee maar, want ze komen hiet toch de boel aleen maar verzieken
Twee? Ik zie er maar 1 eigenlijk...Op woensdag 17 april 2002 21:40 schreef plasma_tv het volgende:
daar gaan we weer
Verwijderd
ja, er is ook nog die redsan317Op woensdag 17 april 2002 21:41 schreef ChristiaanVerwijs het volgende:
[..]
Twee? Ik zie er maar 1 eigenlijk...
maar die is dus ook het zelfde
en ik heb hier dus niets mee te maken
zo hé dennie jij bent echt wel gangster jij hoor jij met je vette rijzehoutse mafiaOp woensdag 17 april 2002 21:40 schreef plasma_tv het volgende:
daar gaan we weer
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()