ik heb een vraagje aan iemand die dit weet.. ik heb windows xp maar daar doet bleem het niet op daar geeft ie de fout..
is geen geldige win32 toepassing
is geen geldige win32 toepassing
waar kian ik die dan downloaden kun je me dat vertellenOp woensdag 17 april 2002 21:06 schreef The Will het volgende:
Heb je de compatability mode al geprobeerd?
roflOp woensdag 17 april 2002 21:08 schreef 2pac het volgende:
[..]
waar kian ik die dan downloaden kun je me dat vertellen
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
There is no magic.
Verwijderd
LOLOp woensdag 17 april 2002 21:08 schreef 2pac het volgende:
[..]
waar kian ik die dan downloaden kun je me dat vertellen
Hier zit ie:Op woensdag 17 april 2002 21:09 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
rofl
dat is een functie in winXP .. waar die zit weet ik niet precies aangezien ik (gelukkig) geen XP meer gebruik![]()
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
tnx weer wat geleerdOp woensdag 17 april 2002 21:11 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Hier zit ie:
[topic=231719]
Trouwens, mensen komen altijd als eerste aankakken met die strontcompatability mode. Dat werkt maar in 2% van de gevallen, en wel bij software die specifiek voor een bepaald OS geschreven is. Ik heb het dan ook over applicaties enzo. Je moet daar niet op letten, je moet het spel patchen als het niet werkt. Als dat niet helpt, is het te oud en werkt het niet onder WinXP, klaar.
There is no magic.
waar kan ik die patch downlaoden van bleem kun je me daarbij helpen bij google.nl ofzo ?Op woensdag 17 april 2002 21:11 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Hier zit ie:
[topic=231719]
Trouwens, mensen komen altijd als eerste aankakken met die strontcompatability mode. Dat werkt maar in 2% van de gevallen, en wel bij software die specifiek voor een bepaald OS geschreven is. Ik heb het dan ook over applicaties enzo. Je moet daar niet op letten, je moet het spel patchen als het niet werkt. Als dat niet helpt, is het te oud en werkt het niet onder WinXP, klaar.
HEEJ nog iets nu heb ik ePSXe gedownload maar zegt ie het colgende als ik mijn playstation spel probeer te startenOp woensdag 17 april 2002 21:19 schreef DataBeest het volgende:
Misschien heb je hier nog iets aan: [topic=401793/1/50]
Dat bestandje ergens vandaan toveren en in de bios map zetten. Bestandje is de bios van de psx, en mag je alleen hebben als je de originele hardware ook hebtOp woensdag 17 april 2002 22:02 schreef 2pac het volgende:
[..]
HEEJ nog iets nu heb ik ePSXe gedownload maar zegt ie het colgende als ik mijn playstation spel probeer te starten
* epsx: bios not found [bios\scph1001.bin
wat kan ik hier tegen doen
Verwijderd
Dat zul je zelf even moeten uitzoekenOp woensdag 17 april 2002 21:19 schreef DataBeest het volgende:
Misschien heb je hier nog iets aan: [topic=401793/1/50]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq