Hoi iedereen!
Ik heb een mysql-databaseje met apparte kolommen met namen en filepath's van downloadz op mijn site. Nu wil ik een lijstje met namen onder elkaar, maar dan tegelijk als links naar het bestand.
Op zich leek het makkelijk, maar aangezien mijn scriptje foreach wel moet(?) gebruiken, kan hij dat niet met twee mysql_fetch_arrays doen:
Php geeft een error op de line met foreach, dus blijkbaar kan je die twee niet met AND combineren.
Ik ben nogal een newbe-tje hierin, maar ik hoop toch dat iemand me hiermee kan helpen.
Alvast bedankt! Mnemonic
Ik heb een mysql-databaseje met apparte kolommen met namen en filepath's van downloadz op mijn site. Nu wil ik een lijstje met namen onder elkaar, maar dan tegelijk als links naar het bestand.
Op zich leek het makkelijk, maar aangezien mijn scriptje foreach wel moet(?) gebruiken, kan hij dat niet met twee mysql_fetch_arrays doen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| <?php
$link = mysql_connect("localhost", "public", "")
or die("Kan geen verbinding maken");
mysql_select_db("website")
or die("Kan geen database selecteren");
$queryname = "SELECT NAME FROM CONTENTS";
$resultname = mysql_query($queryname)
or die("Fout bij uitvoeren query");
$querypath = "SELECT FILEPATH FROM CONTENTS";
$resultpath = mysql_query($querypath);
print "<table>\n";
print "<tr>";
print "<td width=400><B>Name</B></td>\n";
while ($line = mysql_fetch_array($resultpath, MYSQL_ASSOC) AND $linename = mysql_fetch_array($resultname, MYSQL_ASSOC)) {
foreach ($line as $col_value_path AND $linename as $col_value_name) {
print "\t<tr>\n";
print "\t\t<td><a href="$col_value_path">$col_value_name</a></td>\n";
}
print "\t</tr>\n";
}
print "</table>\n";
mysql_free_result($resultname);
mysql_free_result($resultpath);
mysql_close($link);
?> |
Php geeft een error op de line met foreach, dus blijkbaar kan je die twee niet met AND combineren.
Ik ben nogal een newbe-tje hierin, maar ik hoop toch dat iemand me hiermee kan helpen.
Alvast bedankt! Mnemonic