Dit is geen signature...
Wil jij soms kolossaal mensen spammen?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Nee, ik heb gewoon erg veel emails maar nooit de moeite genomen om een adresboek aan te maken. Omdat ik iedereen nu een emailadreswijziging wil sturen moet ik handmatig de mailtjes afgaan en de emailadressen eruit halen. Dat kan handiger hoop ik. Dus eerst (automatisch) een adresboek aanmaken.
Dit is geen signature...
Je kan in Outlook in iedergeval een optie aanzetten dat wanneer je replyt op een mail van een persoon die niet in je adresboek staat, dat hij er wel in komt te staan... Maar daarmee kan je nu op dit moment niet alle mails langs.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Mmmm, ziet er dus naar uit dat ik flink wat klik- en tikwerk ga doen. En al dat geswitch tussen mailtjes en hoofdprogramma gaat op mijn zielig oude computertje zo langzaam. Aaarrgghhh.
Dit is geen signature...
Ha, maar 's mijn eigen lekker oude topic beantwoorden, en het probleem van Sensei:
Gewoon alle emails exporteren (eerst even naar 1 map kopiëren), maar dan alleen de Van en Aan adressen en eventueel de naam in de geëxporteerde file opnemen. Bijvoorbeeld zo:
Bestand > Importeren en Exporteren > Naar een bestand exporteren > Door lijsttekens gescheiden lijst (Windows) > map selecteren > bestandsnaam kiezen > aangepaste velden toewijzen > alleen Van: (adres), of Aan: (adres) selecteren.
Met UltraEdit even sorteren en duplicates laten verwijderen. Je hebt dan al alle emailadressen ter beschikking.
Eventueel vervolgens importeren in de contactpersonen, ook even de juise velden selecteren.
Gewoon alle emails exporteren (eerst even naar 1 map kopiëren), maar dan alleen de Van en Aan adressen en eventueel de naam in de geëxporteerde file opnemen. Bijvoorbeeld zo:
Bestand > Importeren en Exporteren > Naar een bestand exporteren > Door lijsttekens gescheiden lijst (Windows) > map selecteren > bestandsnaam kiezen > aangepaste velden toewijzen > alleen Van: (adres), of Aan: (adres) selecteren.
Met UltraEdit even sorteren en duplicates laten verwijderen. Je hebt dan al alle emailadressen ter beschikking.
Eventueel vervolgens importeren in de contactpersonen, ook even de juise velden selecteren.
[ Voor 13% gewijzigd door BraveWorld op 21-05-2003 20:36 ]
Dit is geen signature...
Pagina: 1