Ik wil colin2 online spelen met de progie van de site van cm20 maar ik krijg het niet voor elkaar.Weet iemand iets simpeler of weet hoe dit progie werkt.
Kun je even wat meer info geven? Over welk proggie gaat het? (linkje) Wat heb je al geprobeerd? Wat snap je er precies niet aan? Dat maakt het voor ons wat makkelijker om je probleem op te lossen.
En zou je voortaan in de topic titel wat meer informatie verwerken, dus dat je door het lezen van de titel meteen weet wat ongeveer het probleem is.
En zou je voortaan in de topic titel wat meer informatie verwerken, dus dat je door het lezen van de titel meteen weet wat ongeveer het probleem is.
There is no magic.
Hier is de progie die ik gebruik.http://www.cmr20.com/download.htm. (ik weet niet hoe jullie zo die linkjes krijgen.) het is versie 4.4
links kan je maken door [ url ] en [ /url ] voor en achter de link te zetten. je krijgt dan dus [ url ] www.ikhebgeenid.com [ /url ]
edit: zo te zien kan ie er zelf ook automatisch iets van maken
edit: zo te zien kan ie er zelf ook automatisch iets van maken
Als eerste moet je je hier registreren, vervolgens start je het proggie op en vul je je ID + Pass in. Daarna klik je op de game mode die je wil doen, en als het goed is doet ie het dan.
Lijkt me dat dat voldoende informatie is?
Lijkt me dat dat voldoende informatie is?
There is no magic.
Er gebeurt niet veel het spel start op maar verders kan ik van alles kiezen en ook network enzo.Maar ik kan dan niemand kiezen om mee te gamen ofzo.
Pagina: 1