Toon posts:

[hosting] RackShack

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik wil een dedicated server nemen. Ik weet dat Rackshack(http://www.rackshack.net) heel erg goedkoop is. $129 per maand voor een PIII 1 gig, 512 mbram, 40 gig hd en 400 gig dataverkeer per maand.
Heeft iemand ervaring met deze host of weet iemand een andere host die zoiezo goed is en niet al te duur..

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 18:08

Crazy D

I think we should take a look.

Nou ben ik geen expert in hosting tarieven, maar 129 dollar vind ik erg goedkoop voor een dedicated server. Bij de meeste bedrijven waar ik informatie heb gewonnen beginnen de prijzen bij het dubbele, en heb je een paar Gb dataverkeer.

Exact expert nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 20:47 schreef Crazy_D het volgende:
Nou ben ik geen expert in hosting tarieven, maar 129 dollar vind ik erg goedkoop voor een dedicated server. Bij de meeste bedrijven waar ik informatie heb gewonnen beginnen de prijzen bij het dubbele, en heb je een paar Gb dataverkeer.
Dat valt wel mee hoor...
Ik weet dat Tera-Byte goed is, snel en goede support... die kost $99 per maand voor een raq3i met 100 gig dataverkeer...

maar 100 gig of 400 gig, dat scheelt nogal wat.

Verwijderd

Kijk eens op WebHostingTalk. Sinds rackshack WHT heeft overgenomen staan er erg veel threads over rackshack daar :)

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Het klinkt vrij netjes. Bedenk wel dat ze in houston zitten (via het verio netwerk) en dat er vrij veel hops nodig zijn om ze te bereiken (via@home). maar deprijzen zijn wel laag >:).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 20:59 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
Kijk eens op WebHostingTalk. Sinds rackshack WHT heeft overgenomen staan er erg veel threads over rackshack daar :)
Voordat ze WHT overnamen waren er ook al ontzettend veel posts over Rackshack :)

Bedenk goed dat de server die Rackshack aanbiedt compleet unmanaged is, dus als je iets geinstalleerd wilt hebben dan zul je dat zelf moeten doen. Rackshack biedt alleen basis-support (reboot e.d.) .

Op WHT zijn ook wel andere bedrijven te vinden die goedkoop servers aanbieden, dus daar zou ik zeker gaan kijken.

Rackshack biedt zeker veel waar voor zn geld.
Pagina: 1