Toon posts:

internet delen xp lukt nie met sysgate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds vanmiddag heb ik sysgate geinstalleerd om het internet ( adsl ) te delen. heb 2 xp machientjes waarop ik het internet wil hebben. op 1 komtie direct binnen. de 2 pc's zijn met elkaar verbonden met een standaard netwerk.
heb 2e machien op white list gezet. heb duidelijk de netwerk en internetverbinding gekozen.
en nog steeds nie werken.
kan iemand mij vertellen welke optie in sysgate ik over het hoofd heb gezien
bedankt

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-07 23:22

Reda

HA DO KEN

probeer het gewoon met ICS..

bij mij werkte dat ook altijd perfect tot ik het licht zag

Verwijderd

Topicstarter
heb ik allang geprobeert maar die wizard van xp is helemaal een ramp en werkt dus nie

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 20:06 schreef johanc het volgende:
heb ik allang geprobeert maar die wizard van xp is helemaal een ramp en werkt dus nie
Nog makkelijker kunnen ze het toch niet meer maken :?

Sysgate ken ik trouwens niet :) Wel Sygate :P

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-07 23:22

Reda

HA DO KEN

gewoon ff rechtermuisknop op je ADSL verbinding en dan die delen optie kiezen en hem zelf laten configgen..

niet de wizard gebruiken dus..

wat gebeurd er nu?

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
gebruik de search ff, is een patch voor bij sygate te vinden.

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

Verwijderd

ICS werkt idd beter dan Sygate, het scheelt een applicatie die je moet starten. Als windows geladen is en ingebeld, kun je de PC gewoon locken :7

Verwijderd

Topicstarter
de oplossing werkte gedeeltelijk, kan nu wel naar buiten pingen van af de 2e pc, maar de rest werkt niet, terwijl ik ook in norton pf het aangegeven dat 2e pc trusted is
Pagina: 1