-I am Jack's wasted life.
Daikin EHBX04D6V / ERGA04DV | LG WH20S.F5 | Enphase iQ8+ 20 x 410W Qcells |
dat jij nou niet blind kan typen, betekent niet dat 1337 0C3 dat niet kan!!!!Op woensdag 17 april 2002 20:05 schreef Da_Patriot het volgende:
Heel erg mooi.....maarrreeeehh weet je nog wel welke toets op welke lokatie te vinden is?
Nice mod oCe
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
ja hoor, type zonder problemen blind; deze post is er ook op getyped, evenals de vorige. mag ook wel na zo'n 12 jaar achter 'putersOp woensdag 17 april 2002 20:05 schreef Da_Patriot het volgende:
Heel erg mooi.....maarrreeeehh weet je nog wel welke toets op welke lokatie te vinden is?
vond 't juist wel wat hebben eigenlijk, keyboard zonder toetsopdruk, ben je er in iedergeval van verzekerd dat niet zomaar iemand een briefje op je pc gaat typen
fotosoep gebruiksvoorwerpen gesoeptOp woensdag 17 april 2002 20:06 schreef NextGeneration het volgende:
En dit is gesoept??
wat denk je?
LOLOp woensdag 17 april 2002 20:06 schreef NextGeneration het volgende:
En dit is gesoept??
You can't have everything. Where would you put it?
euhm, 'tis in het echt gesoept ja, met verf en lak, was wel een hele ervaring moet ik toegevenOp woensdag 17 april 2002 20:08 schreef tweakerbee het volgende:
[..]
LOL
copy & paste was af en toe wel makkelijk geweest
Ik snap alleen de titel niet.Op woensdag 17 april 2002 20:10 schreef oCe het volgende:
[..]
euhm, 'tis in het echt gesoept ja, met verf en lak, was wel een hele ervaring moet ik toegeven![]()
copy & paste was af en toe wel makkelijk geweest
Maar jij moet wel een masterlijke blindtyper zijn wil je hiermee kunnen typen.
There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
'tis pas meesterlijk als je je monitor zo in kan kleuren en dan nog perfect verder kan werkenOp woensdag 17 april 2002 20:11 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Ik snap alleen de titel niet.
Maar jij moet wel een masterlijke blindtyper zijn wil je hiermee kunnen typen.
(oefenen met monitor uit mag voordat je begint met verven)
Verwijderd
Wel mooi trouwens. en ja blauwe leds staan denk beter
ziet er lekker strak uit zo man!
ik denk dat ik de letters ook maar eens van m'n toetsenbord af ga schuren/krabben/oplossen met chemisch goedje
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
thnxOp woensdag 17 april 2002 20:25 schreef Flat© het volgende:
haha, meesterlijke mod
ziet er lekker strak uit zo man!
ik denk dat ik de letters ook maar eens van m'n toetsenbord af ga schuren/krabben/oplossen met chemisch goedje
eraf slopen van de letters is niet nodig joh, misschien wel iets mooier. kwestie van een paar lagen erop spuiten, heb je meteen een mooie donkere intensieve kleur. (hey pam, je haar danst
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
die hebben hun eigen pcOp woensdag 17 april 2002 20:28 schreef BananeKoning het volgende:
Lijkt me alleen niet handig als er ooit iemand van je pc gebruik wil maken die niet blind kan typen. Maar hij ziet er wel lekker strak uit ja.
Ieuwl! Laat jij anderen aan je pc zitten dan?Op woensdag 17 april 2002 20:28 schreef BananeKoning het volgende:
Lijkt me alleen niet handig als er ooit iemand van je pc gebruik wil maken die niet blind kan typen.
Mijn muis is nog standaard blauw, maar wil hem zwart, past beter bij de rest
hmm.. nu ik nog es kijk heb jij die gedeeltes dus ook niet gespoten.
Some things can not happen until they happen...
Verwijderd
dat 'rubber' heb ik inderdaad niet gespoten, leek me niet verstandig, dat rubberen stuk geeft de muis juist een goede stroeve grip. maar de rest van de muis is wel gespoten, is niet meer de originele kleur blauw, daarna een paar laagjes lak eroverheen om 'em goed glad te krijgen, gaat prima!Op woensdag 17 april 2002 20:54 schreef Mephix het volgende:
owkee.. ik heb dezelfde muis.. en wil die zwart, maar ben bang dat de verf loslaat van de linker en rechterkant. Dat is namelijk niet hard plastic, maar gaat richting rubber, zacht dus. Zou dat niet snel loslaten ?
Mijn muis is nog standaard blauw, maar wil hem zwart, past beter bij de rest
edit:
hmm.. nu ik nog es kijk heb jij die gedeeltes dus ook niet gespoten.
hmmmz wat denk jeOp woensdag 17 april 2002 23:14 schreef Go0s het volgende:
Mooi, maar wat heeft dit met fotosoep te maken?
Verwijderd
zie een van m'n posts hierboven, is een klein relief omdat ik de letteropdruk niet weggehaalt heb. je ziet 'st nauwelijks, alleen door bepaalde lichtinval. (flits van camera b.v.) opzich wel handig mocht je er een keer echt niet uitkomen zonder de opdruk toch.Op woensdag 17 april 2002 23:21 schreef sHaRkS het volgende:
Misschien had je de Capslock toets ietsie beter moeten doen.. Je kunt de tekst nog lezen namuluk...
En hierbij sluit ik me volledig aan... Ben al 15 jaar bezig met computers, en sinds ik een Natural heb heb ik eindelijk eens blind leren typenOp woensdag 17 april 2002 20:29 schreef oCe het volgende:
sowieso konden ze al niet typen op zo'n Natural keyboard, terwijl ik het moet en dus noodgedwongen eigenlijk geleerd heb. (lang leve de versleten pols...) achteraf bevalt zo'n Natural keyboard echt vele en vele malen beter, kan 't absoluut aanraden, maar dat terzijde.
Gump en snoertjes, 'tis watOp donderdag 18 april 2002 00:18 schreef Gump het volgende:
Nice!!!
Nu alleen dat snoertje nog tweaken
Mooi gespoten en gelakt!
......
Verwijderd
alleen met het in elkaar zetten ging het wat mis
hij is dus kapot gegaan
ps. het was een of ander goedkoop ergonomish ding van lenco, waren ooit te krijgen bij De Regenboog als "quake"-toetsenborden.
nu heb ik ook een ms natural pro
zo goed als niet, duurt echt heel lang, mede door de meervoudige laklaag die erop zit.Op donderdag 18 april 2002 10:59 schreef Juggernaut het volgende:
vraag me af hoelang het duurt voordat de verf op de toetsen van je toetsenbord gaat slijten
Verwijderd
np lijkt mij