Banjo Kazooie vraagje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44801

Topicstarter
Op het einde van Banjo Kazooie wordt verteld dat bij het spel Banjo Tooie verder wordt verteld hoe je die ijssleutel kan bemachtigen, het geheime eiland opkomt, en de deuren laat openen met het ei

Maar wie heeft banjo tooie al of weet hoe het kan ??

bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik heb geen idee, maar misschien kun in 1 van deze faqs wat vinden: http://www.gamefaqs.com/console/n64/game/22413.html

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49268

Ik ben met Banjo Tooie al bijna bij het eind (te druk gehad om verder te spelen), maar ik ben niets tegengekomen om bij de "geheime" locaties te komen in Banjo Kazooie. Ik denk daarom ook niet dat het mogelijk is om bij die dingen te komen. Het is waarschijnlijk een grapje van de makers om je ook het vervolg te laten kopen.
In Banjo Kazooie wil Mumbo je een keer in een tyrannosaurus veranderen, maar bedenkt zich dan en zegt dat die te sterk is voor het spel en misschien in het vervolg komt. Ik vond het wel leuk dat ze dat wel in Banjo Tooie hebben gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 09:11
http://www.rarewitchproject.net/

Daar staat precies hoe je in Banjo Kazooie the eieren en sleutel moet krijgen en geloof me, het werkt want ik heb het zelf al uitgeprobeerd.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 12:05
Hehe banjo-tooie is erg leuk inderdaad, in het ijslevel van Banjo-kazooie moet je zo'n ijsbeer helpen ofzo, en in banjo tooie kom je hem weer tegen.

Dan zit ie in z'n iglo voor echt zo'n superdikke breedbeeld TV, en gaat ie je alle specs van dat ding zitten vertellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Op donderdag 18 april 2002 12:13 schreef CyberTijn het volgende:
...Dan zit ie in z'n iglo voor echt zo'n superdikke breedbeeld TV, en gaat ie je alle specs van dat ding zitten vertellen :+...
Dat is toch harstikke fantastisch. Al die RARe spellen barsten van de humor, waarom zien we dit niet terug in meerdere spellen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 02-07 12:05
Op donderdag 18 april 2002 19:53 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Dat is toch harstikke fantastisch. Al die RARe spellen barsten van de humor, waarom zien we dit niet terug in meerdere spellen.
Ja ik heb echt helemaal dubbelgelegen achter me TV toen ik dat zag, wat een humor zeg! Inderdaad jammer dat we dat niet meer tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27905

Rare is inderdaad een topdevelopper. Gelukkig komen ze terug op de GC met banjo, en Perfect Dark-Zero. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36734

Hmmm...
Heb dat spel vroeger ooit eens gehad... en zo geweldig vond ik em niet.
Weer verkocht en goldeneye en perfect dark gehaald. :7

Nooit spijt van gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hoop dat er ook een vervolg komt op Conker's Bad Fur Day. StarFox Adventures gaat volgens mij ook reet schoppen.
Pagina: 1