Cookies geplaatst, terwijl dat niet zou kunnen.

Pagina: 1
Acties:

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
Ik heb in mijn IE ingesteld dat alle cookies worden geblokkeerd, behalve die van sites waarvan ik ze accepteer. Bv. tweakers.net. Alle andere cookies zouden dus niet mogen worden geplaatst.

Toch staan er in mijn temp. internetfiles cookies als:

govert@webads.nl
govert@qksrv.net
govert@doubleclick.net

Zijn dit nu smerige adverteerders, die een of ander truukje hebben bedacht om de IE setting te omzijlen?

Het plaatsen van deze sites in mijn host file (en ze door te verbinden naar localhost) werkt niet, dus dat heeft geen zin.

Weet iemand hoe ik écht alle cookies kan weren??? Want Internet Explorer kan het duidelijk niet!

Platform: WinXP Pro Corp. Edition
IE 6.0

Verwijderd

De eerste wordt geplaatst door tweakers denk ik. Of via tweakers

• Molybdenum
Op woensdag 17 april 2002 19:40 schreef Dave Schalk het volgende:
De eerste wordt geplaatst door tweakers denk ik. Of via tweakers
Maakt me niet uit door wie of wat ze worden geplaatst: het gaat er mij om, om ze te blokkeren.

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 19:50 schreef Molybdenum het volgende:

[..]

Maakt me niet uit door wie of wat ze worden geplaatst: het gaat er mij om, om ze te blokkeren.
ehh helemaal geen cookies meer acepteren.

• Molybdenum
Op woensdag 17 april 2002 19:53 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

ehh helemaal geen cookies meer acepteren.
werkt ook niet. en is ook niet praktisch, omdat ik bv. op bepaalde fora zit en die hebben een cookie nodig. ook telebankieren. soms zijn cookies gewoon nodig, maar voor webads ed. ben ik niet bereid een cookie te accepteren. zij hebben er ook niks aan trouwens.

• Molybdenum
Laatste schop!
:)

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Uhmz, zijn het geen sessions cookies? i.p.v. ordinaire cookies?

en sta je geen cookies toe maar wel sessionscookies zeg maar?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Molybdenum
session cookies zijn nieuw voor me. kan je die met een instelling in de internet explorer ook blokkeren?

waarom krijg ik een session cooky van webads.nl als ik naar tweakers.net surf (bijvoorbeeld)?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 18 april 2002 13:40 schreef Molybdenum het volgende:
session cookies zijn nieuw voor me. kan je die met een instelling in de internet explorer ook blokkeren?

waarom krijg ik een session cooky van webads.nl als ik naar tweakers.net surf (bijvoorbeeld)?
Webads is gewoon een onderdeel van de pagina van tweakers.net. Aangezien jij tweakers.net toestemming geeft om koekjes te plaatsen, kijkt ie blijkbaard niet van welke server het komt, maar gewoon naar welke pagina.
Vandaar. :)

🌞🍃

Pagina: 1