Khad een blue orb voor mn geforce2mx400 besteld, alleen met schroefjes past ie niet, de dubbelzijdige bijgeleverde teep plakt niet aan de gpu en nou had ons pap het idee om er seconde lijm op te smeren. Is dit slim en heeft het geen nadelige gevolgen voor het overclocken?
Ik denk dat je kans hebt dat de seconde lijm niet eens werkt door de hitte. En anders denk ik dat je koeler voor altijd vast blijft zitten.
Mijn ervaring leert dat alle koelers best wel passen met schroefjes hoor, alleen moet je dan wel de pinnetjes van het koelblok ombuigen, dat werkte bij mij ook
Mijn ervaring leert dat alle koelers best wel passen met schroefjes hoor, alleen moet je dan wel de pinnetjes van het koelblok ombuigen, dat werkte bij mij ook
je hebt toch ook van die artic silver plakspul
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
heb geen artic silver plakspul en de diameter van de koeler is te kort voor de diameter van de gaatjes
Hier is echt heel veel info over te vinden mbv de search. De meestgebruikte oplossing is: koelprut in het midden van de gpu, en op de randjes secondelijm. Met niet al te zware heatsinks werkt dit prima.
I reject your reality, and substitute my own.
Zie antwoord van sNaRs, zo moet het werken.
Dit had je ook kunnen weten door eerst de search gebruikt te hebben
Dit had je ook kunnen weten door eerst de search gebruikt te hebben
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()