Dungeon Siege Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-01 18:48

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Het beeld doet in Dungeon Siege erg vreemd, als ik bijvoorbeeld in mijn inventory aan het kijken ben, gaat er van alles knipperen, en van kleur veranderen enzo, en ook als ik bijvoorbeeld een Tip krijg, of in een boek lees.

Is dit een bekend probleem en zijn er oplossingen voor?

Ik heb:
Windows 2000
256 MB ram
80 Gig HD
GeForceII MX400 32mb

DirectX 8.1a
Detonator 28.nogwat (gisteren gedownload)

Dungeon Siege legaal gekocht @ Bart-Smit

Lijkt mij dus allemaal wel goed te zitten... maar het gaat dus niet goed.. ;(

Verwijderd

je houdt niet je "i" key ingedrukt? dit had ik namelijk bij jk2, ikwas gewend van ghost recon dat je de key van zo'n menu ingedrukt moest houden, waardoor ie ging knipperen omdat ie em zeg maar steeds opnieuw moest openen.

Ik denk niet dat hiermee je probleem opgelost is, want dan zou je net zo dom moeten zijn als ik, wat (bijna) onmogelijk is :).

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 19:16 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
je houdt neti je "i" key ingedrukt? dit had ik namelijk bij jk2, ikwas gewend van ghost recon dat je de key van zo'n menu ingedrukt moest houden, waardoor ie ging knipperen omdat ie em zeg maar steeds opnieuw moest openen.

Ik denk niet dat hiermee je probleem opgelost is, want dan zou je net zo dom moeten zijn als ik, wat (bijna) onmogelijk is :).
Nee :+

Heb het ook niet alleen bij m'n inventory, ook in het Multiplayer menu bij Map-settings enzo, en als ik met poppetjes aan het praten ben..

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 19:59
Probeer eens andere drivers voor je videokaart te installen . Ik denk dat het daar aan ligt .

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad en dat was over na het instaleren van andere drivers .

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 19:21 schreef KunDun het volgende:
Probeer eens andere drivers voor je videokaart te installen . Ik denk dat het daar aan ligt .

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad en dat was over na het instaleren van andere drivers .
Vergeten te vermelden.. Ik had Detonator drivers uit de 23.serie, en nu dus sinds eergisteren uit de 28.serie :) Heeft dus niet geholpen ;( ;(

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Een paar voorbeeldjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.kergos.nl/t00t/buggy1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kergos.nl/t00t/buggy2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kergos.nl/t00t/buggy3.jpg

:'(

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

LoL @ Rancor, je wallhack staat nog aan gabbie!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Op woensdag 17 april 2002 19:13 schreef R4NCOR het volgende:
Windows 2000
256 MB ram
80 Gig HD
GeForceII MX400 32mb
DirectX 8.1a
Detonator 28.nogwat (gisteren gedownload)
denk dat het de drivers zijn .
Ik draai win2k, dx 8.1 met een gf2-mx /32 en de oudere drivers (van hercules) 21.81.
No probs & daaien als een huis hiero.

Heb je bij het installeren van je video-drivers wel eerst de oude drivers netjes verwijderd.
Dit kan namelijk weleens probs veroorzaken.

En probeer de fabrikant van de kaart eens, ipv gehackte beta-drivers of de nvidea reference drivers. mischien helpt dit.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
ik heb net hetzelfde probleem. Meer zelfs, elk spel dat direct3d gebruikt (denk ik) geeft vage lijnen , strepen en zijn soms compleet onspeelbaar. In dungeon seige valt dit echter nog mee ...

Ik heb : hercules GF2 pro 64Mb versie en win2k. Ook hebbik directX 8.1. Met de vorige directX had ik geen probleem. Ik denkd dus dat deze de boosdoener is :(

Ik zal strax eens proberen oude drivers van hercules zelf te installeren ... en hopen dat het dan beter werkt ...

* Dieter moet nu naar de les ;)

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Ga dan maar eens andere drivers en DirectX proberen :)

RadKiLL... t00t :P

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Waar haal ik DirectX 8.0 voor Windows 2000 vandaan? Met zoeken op Google kom ik alleen dooie links of DirectX 8.1 tegen ;(

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 11:33 schreef R4NCOR het volgende:
Waar haal ik DirectX 8.0 voor Windows 2000 vandaan? Met zoeken op Google kom ik alleen dooie links of DirectX 8.1 tegen ;(
Hint: meuktracker of www.microsoft.com :+

Ik heb van bovenstaande ook geen last. Org DS met een Siluro GF2. DX8.1a en det 28.nogiets.

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Heb nu die installer van DirectX 8.0a wel gerund, geeft geen foutmelding ofzo, maar in dxdiag zegt ie dat ik nog steeds DirectX 8.1 heb. :?

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 16:19 schreef R4NCOR het volgende:
Heb nu die installer van DirectX 8.0a wel gerund, geeft geen foutmelding ofzo, maar in dxdiag zegt ie dat ik nog steeds DirectX 8.1 heb. :?
Je moet het ook niet zoeken in DirectX8.1
Die is gewoon goed. Het ligt aan je videokaart drivers 99% zeker. DX8.0 kun je niet installeren als je 8.1 er al op hebt. Hij laat altijd de nieuwste bestanden staan volgens mij. Er zal vast wel een methode zijn om het toch gedaan te krijgen, maar ik weet zeker dat het niet aan DX8.1 ligt.

Kijk in de DS readme file, zoek je videokaart op en lees daar over de known problems en de knows solutions. Dat zou ik doen iig.

• TheGreatCornholio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik krijg hem niet eens opgestart :(
Krijg alleen een dos-box te zien en verder niets :'(
Er is geen oplossing voor vinden(ben alle DS fora langs geweest)

Ik begin depressief te worden, ik wil zo graag maar ik kan niet

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-01 16:57

Damian

Insane Obtrusion

knikker windows 2000 eraf, en ga onder Windows XP of Windows 98SE spelen, veel beter :)

wedden dat je probs weg zijn :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

als ik voor easy normal of hard moet kiezen wordt er gevraagt naar cd 1, dan plaats ik die en druk ik op ok, maar dan gebeurt er niks en kan ik op ok blijven drukken tot ik een ons weeg maar ik kan dus niet beginnen met spelen

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2025

Neelon

FOR PONY!!!

Bullshit, ik draai onder win2k sp2 en het draait vlekkeloos. Heeft niks met het OS te maken.

edit: is een reactie op Damian trouwens

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• TakTiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10-2023

TakTiX

Busy@GoT

Ik heb een vriend met dezelfde probs. Dit spel geeft gewoon extreem veel probs met de GF2MX, alleen weet niemand precies met welke uitvoeringen hiervan. Hij heeft win2k en win98 draaien en ik heb al vanallles geprobeerd met videokaartdrivers, niet aan de gang te krijgen. Bij mij draait ie al 2 uur langer achter elkaar vlekkerloos (GF2TI).

ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

éhrm, kan het niet in het algemene [topic=453918/1/25] topic worden gevraagd :?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:56
Ja vind ik wel, en sowieso begrijp ik de kick niet echt maar dat zal wel aan mij liggen.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.