Toon posts:

k7s5a probleem?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb een k7s5a bij gistron besteld.(prima zaak trouwens)
Het punt is alleen dat het mobo in 1 dag 2 voedingen naar de gloria heeft geholpen. wat te doen?, wat te doen?

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op woensdag 17 april 2002 19:09 schreef matthijzzz-in-inrichting het volgende:
Hallo tweakers,

Ik heb een k7s5a bij gistron besteld.(prima zaak trouwens)
Het punt is alleen dat het mobo in 1 dag 2 voedingen naar de gloria heeft geholpen. wat te doen?, wat te doen?
Garantie claimen natuurlijk

Specs

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Er iig geen 3e PSU aan hangen :+ En contact opnemen met Gistron I guess.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

tsja ik denk dat je ook beter een nieuw bordje kunt vragen, ik neem aan dat je er niet op zit te w8en om nog meer voedingen naar de ****** te helpen om te onderzoeken wat het probleem is.......
succes

Verwijderd

Topicstarter
En wie moet er dan opdraaien voor die kapotte voedingen,hdd en cd-speler? Die zijn ook naar de gloria geholpen.

En is het trouwens een goed bordje?

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 19:20 schreef matthijzzz-in-inrichting het volgende:

En is het trouwens een goed bordje?
Moet je dat niet vragen voordat je het bordje koopt ?? :D

Zijn redelijke bordjes , kieskeurig met geheugen maar voor de rest werken ze wel redelijk :)..

Verwijderd

Heb het helaaszelf ook 2x meegemaakt dat er alleen maar rooksignalen uitkomen. Maar de gene die wel werkt, werkt echt super. Over de prestatie is niks te klagen (naar mijn weten).

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 19:21 schreef Shaggy het volgende:

[..]

Moet je dat niet vragen voordat je het bordje koopt ?? :D

Zijn redelijke bordjes , kieskeurig met geheugen maar voor de rest werken ze wel redelijk :)..
ja ik had het beter eerst kunnen vragen ofdat het een goeg bordje was, maar nu ben ik ook blij. Nu alleen nog jullie antwoord over die kapotte |:( onderdelen

Verwijderd

en heb je al antwoord van steven?

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:42
Het lijkt me zinvol de kapotte onderdelen ook te claimen; vervolgschade! Ik heb het eens net andersom gehad enige jaren geleden; door een brakke voeding in een net nieuw gebouwde pc was mijn moederbord en mijn geheugen (welliefst 2x 32Mb) naar z'n grootje. De winkel vervangde zonder problemen behalve de voeding ook het moederbord en het geheugen ter plekke. Sterker nog, men vond dit heel normaal! Is het ook eigenlijk toch?

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 21:24 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
en heb je al antwoord van steven?
Nee debiel-in-inrichting, maar ik heb een andere op het oog, maar dat vertel ik je nog wel

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

:( niet fijn, ik heb gelukkig nergens last van, gewoon naar Gistron bellen en vertellen wat er is gebeurd :) Als ze je voedingen niet willen vergoeden gelijk zeggen dat je ze gaat zwart maken.... ow sorry ik dwaal weer af >:)

Verwijderd

Topicstarter
heb net een pakje van gistron gekregen, die ze niet aangenomen heeben omdat hun er voor moeten bealen, maar in de voorwaarde staat als je binnen week terugstuurd betalen hun de portokosten wat te doe, wat te doen
Pagina: 1