Audi: Vorsprung durch Technik
Ik heb es iets gelezen dat deze camera's nog wel eens moeilijk willen doen met 100Hz tv's.
Misschien dus dat dit het probleem is. Ik heb er helaas geen oplossing voor.... heb je 'm al es op een andere tv aangesloten?
Misschien dus dat dit het probleem is. Ik heb er helaas geen oplossing voor.... heb je 'm al es op een andere tv aangesloten?
het is geen 100Hz tv
1 tv is een 2 jaar oude breedbeeld van philips en de andere waarop ik het geprobeert heb is ook van philips, zo'n dikke 10 jaar oud..
ach, het zal me vast wel een keer lukken
1 tv is een 2 jaar oude breedbeeld van philips en de andere waarop ik het geprobeert heb is ook van philips, zo'n dikke 10 jaar oud..
ach, het zal me vast wel een keer lukken
Audi: Vorsprung durch Technik
Hmm.... als het op beide tv's niet wil heb ik zo'n vermoeden dat je iets verkeerd doet! 
Misschien dat een eigenaar van zo'n camera je even uit kan leggen hoe het precies werkt???
Ik heb 'm zelf besteld, maar hij is er nog niet
In elk geval suc6 er mee!
Misschien dat een eigenaar van zo'n camera je even uit kan leggen hoe het precies werkt???
Ik heb 'm zelf besteld, maar hij is er nog niet
In elk geval suc6 er mee!
Mijn C-700 doet niet moeilijk op mijn 100 Hz Philips breedbeeld unit.
Gewoon aansluiten, aanzetten en de tv detecteert vanzelf dat er iets op dat kanaal zit en schakelt er naar over.
Ik krijg dan gewoon te zien wat je normaal ook op de display van de camera ziet en dat is een lagere resolutie dan dat van een breedbeeld tv.
Gewoon aansluiten, aanzetten en de tv detecteert vanzelf dat er iets op dat kanaal zit en schakelt er naar over.
Ik krijg dan gewoon te zien wat je normaal ook op de display van de camera ziet en dat is een lagere resolutie dan dat van een breedbeeld tv.
Ik heb een Nikon Coolpix, deze heeft ook die mogelijkheid. Heb hem al meerdere keren aangesloten, wat tot nu toe totaal geen problemen heeft opgeleverd. 
Tv is een Sony Wega 70cm breedbeeld 100Hz
Tv is een Sony Wega 70cm breedbeeld 100Hz
Whatever.
moetie niet op AV ofzo? of AUX of front of weet ik veel.
(je tv dan)
(je tv dan)
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Ik heb een S304 en heb sosm hetzelfde probleem, de oplossing is dan het 3,5 mm plugje dieper in je camera drukken. Als dit goed is kun je misschien nog het volgende checken:
- Heb je het al op een andere televisie gebrobeerd?
- Heb je de tulpstekkertjes wel juist ingeplugd?
- Gebruik je een tulp->scart convertor?
- Werken andere videoapparaten met tulp aansluitingen zoals en spelcomputer wel?
- Heb je het al op een andere televisie gebrobeerd?
- Heb je de tulpstekkertjes wel juist ingeplugd?
- Gebruik je een tulp->scart convertor?
- Werken andere videoapparaten met tulp aansluitingen zoals en spelcomputer wel?
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
Staat er niets over in de handleiding?
En ffies de verschillende videokanalen doorlopen wil ook wel eens helpen.
En ffies de verschillende videokanalen doorlopen wil ook wel eens helpen.
Verwijderd
Ik wilde dit ook al een keer posten, maar ben het tot nu toe vergeten. Ik heb dezelfde camera, handleiding goed gevolgd, op 2 tv's(beide geen 100hz en 2 merken) en 1 video aangesloten en werkt op geen 1 van allen. Ook met adapter op de scart geprobeerd, maar dat hielp ook niet.Op woensdag 17 april 2002 18:56 schreef Rejgun het volgende:
Bij het aansluiten van mij digicam (minolta dimage s404)
op de tv (philips) krijg ik met geen mogelijkheid de fotos op de tv te zien.
de instelling op de camera staat op "PAL" en de tv gewoon op het videokanaal....
Doe ik nu iets helemaal fout of hebben meer mensen hier problemen mee?
Dus helaas denk ik dat je niks fout doet.
ligt dus aan die minolta!Op woensdag 17 april 2002 20:09 schreef Nostradamus het volgende:
[..]
Ik wilde dit ook al een keer posten, maar ben het tot nu toe vergeten. Ik heb dezelfde camera, handleiding goed gevolgd, op 2 tv's(beide geen 100hz en 2 merken) en 1 video aangesloten en werkt op geen 1 van allen. Ook met adapter op de scart geprobeerd, maar dat hielp ook niet.
Dus helaas denk ik dat je niks fout doet.
Ik zal nu gelijk ff proberen, heb de S304. Moment, ben r zo weer
/edit
Be ik weer, hij deed het. We hebben een Philips KTV, hier deed die het dus gewoon. PAL trouwens
/edit
Be ik weer, hij deed het. We hebben een Philips KTV, hier deed die het dus gewoon. PAL trouwens
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik ga ook denken dat het aan de S404 ligt, niemand met een S304 heeft problemen terwijl er nu al twee personen met de S404 problemen hebben.
Mijn S304 werkt prima op ieder merk telvisie, ook op een monitor en beamer doet ie het perfect. Ik heb ook al drie verschillende 3,5 mm -> tulp kabels met succes gebruikt.
Mijn S304 werkt prima op ieder merk telvisie, ook op een monitor en beamer doet ie het perfect. Ik heb ook al drie verschillende 3,5 mm -> tulp kabels met succes gebruikt.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Hmm.... ik heb de s404 besteld, krijg 'm binnenkort, dan zal ik het gelijk proberen...Op donderdag 18 april 2002 15:46 schreef Johnny64 het volgende:
Ik ga ook denken dat het aan de S404 ligt, niemand met een S304 heeft problemen terwijl er nu al twee personen met de S404 problemen hebben.
eh... shit.... m'n TV is al 4 week in reparatie
Je hebt kans dat je meerdere videokanalen hebt, je video van scart en die van je kamera.Op woensdag 17 april 2002 18:56 schreef Rejgun het volgende:
Bij het aansluiten van mij digicam (minolta dimage s404)
op de tv (philips) krijg ik met geen mogelijkheid de fotos op de tv te zien.
de instelling op de camera staat op "PAL" en de tv gewoon op het videokanaal....
Doe ik nu iets helemaal fout of hebben meer mensen hier problemen mee?
dus wordt iets van aux 1 en aux 2
Pagina: 1