Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Verwijderd
ik ben dus die andere tweaker 
maar het is echt VAAG.
ik snap er ook geen .... van.
als ik mijn eigen file gebruik(dus het hooft gedeelte) (frmChat.weetikveel) dan werkt het wel(zonder graphies).
gebruik ik die van hem dan is het fout.
maar het is echt VAAG.
ik snap er ook geen .... van.
als ik mijn eigen file gebruik(dus het hooft gedeelte) (frmChat.weetikveel) dan werkt het wel(zonder graphies).
gebruik ik die van hem dan is het fout.
Verwijderd
Welke VB editie heb je? Volgens mij zit alleen bij Professional en Enterprise een Winsock control license.
Verwijderd
't is algemeen bekend dat de licences terug te vinden zijn in HKEY_CLASSES_ROOT\Licenses toch
Verwijderd
Hebt ge RegSrv32 al eens geprobeerd, het lijkt er op dat de control nog niet geregd is.
dus cmd (command in win9x/me)
RegSrv32 $control_path$\Mswinsck.ocx
dus cmd (command in win9x/me)
RegSrv32 $control_path$\Mswinsck.ocx
bdeankt het is gelukt
na 30 min zoeken heb ik een patch gevonden
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Is dat toevallig die MS patch die alle licence problemen oplost, of specifiek iets voor de winsock control.Op woensdag 17 april 2002 20:48 schreef stam15 het volgende:
bdeankt het is gelukt
Ik heb me (ook) al een paar keer helemaal de blubber gezocht ernaar... (maar heb het probleem gelukkig nu niet...)
Kun je nog ff een url posten? Is iig handig voor de search als er nog eens iemand dat probleem heeft.
Exact expert nodig?
Verwijderd
ik had die patch niet nodig en hij wel.
ik heb gewoon VB6 Enterprice gedownload en geinstalleerd, werkte gewoon goed.
hij heeft een copy van de cd's en dat werkt niet
vaag hoor.

dat is de chat client
de layout is bijna klaar.
we moeten nog de zwart naar grijs laten overlopen naar het chat vak toe.
vaag hoor.
hij is net ofline anders had ik het wel ff gevraagd.Op woensdag 17 april 2002 20:53 schreef Crazy_D het volgende:
[..]
Is dat toevallig die MS patch die alle licence problemen oplost, of specifiek iets voor de winsock control.
Ik heb me (ook) al een paar keer helemaal de blubber gezocht ernaar... (maar heb het probleem gelukkig nu niet...)
Kun je nog ff een url posten? Is iig handig voor de search als er nog eens iemand dat probleem heeft.
dat is de chat client
ik zoek even de link voor je op
en het is een patch die alle problemen echt oplost van de licencies
en het is een patch die alle problemen echt oplost van de licencies
Verwijderd
Ter info: De 'truc' met regsvr32 werkt dus in dit geval niet. Hiermee krijg je namelijk een runtime-licentie, maar je wil een design-time-licentie...
Verwijderd
no offence ofzo maar t ziet er best vettig uit met die knoppen ik zou andere knoppen maken met een demo van xara. Maar verder ziet t er (programmeersgewijs gesprokenOp woensdag 17 april 2002 22:44 schreef KingOfDos het volgende:
ik had die patch niet nodig en hij wel.
vaag hoor.
[..]
hij is net ofline anders had ik het wel ff gevraagd.
[afbeelding]
dat is de chat client
Hebben die licenties niet te maken met .oca bestanden?
Verwijderd
Nee oca bestanden bevatten gecachde typelib info je mag je gewoon weggooien dan zal ie ze gewoon weer opnieuw aanmaken, in de activex specs (IClassFactory2) is alleen vast gelegd dat licenties mogelijk zijn hoe de schrijver van het control het impementeerd is volledig open gelaten, de meeste nieuwere controls slaan een entry op in eerder genoemde registry key, de oudere controls gebruiken doorgaans .lic bestandenOp donderdag 18 april 2002 08:37 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Hebben die licenties niet te maken met .oca bestanden?
Pagina: 1