[smilies] gebruik O+ smilie op gamers.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op www.gamers.nl gebruiken ze t.net smilies, waaronder de O+ smilie.
• In de FAQ staat dat de O+ smilie alleen voor t.net/fok is, en deze wordt daar ook gebruikt, dat mag niet.
• Volgens de FAQ moet er op de site ergens credits staan van de smilies, met een link naar t.net.

(je krijgt de smilie te zien als je een reactie op een nieuwsitem wil posten, op het forum gebruiken ze 'm niet)

dit wilde ik ff melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Uit de FAQ:
Mocht je op een andere site deze smilies tegenkomen, en je vermoed dat hier geen toestemming voor is, zijn bovenstaande mensen degene die je moet inlichten. Deze smilies zijn niet van GoT, en een topic in LA heeft dus geen enkele zin.
Dat lijkt mij vrij duidelijk. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 18:38 schreef DataBeest het volgende:
Uit de FAQ:
[..]

Dat lijkt mij vrij duidelijk. :)
kijk even een stukje hoger in de FAQ, dat stukje dat jij quote gaat over de silies die _NIET_ van t.net zijn, de O+ , :r , :7 en :* zijn wel van t.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 18:43 schreef SH007 het volgende:

[..]

kijk even een stukje hoger in de FAQ, dat stukje dat jij quote gaat over de silies die _NIET_ van t.net zijn, de O+ , :r , :7 en :* zijn wel van t.net.
Ja, das waar.
Geen probleem, want onder dat stukje staat dit:
Kom je nu een site tegen waar deze smilies worden gebruikt, en je vermoedt dat niet (volledig) aan de bovenstaande voorwaarden voldaan is, meld dat dan alsjeblieft per [url="mailto:gotraad@tweakers.net?subject=Smilies"]E-mail[/url].
:P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op woensdag 17 april 2002 18:43 schreef SH007 het volgende:

[..]

Dat stukje met 'meldt dat dan per email'? :P

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 18:45 schreef justmental het volgende:

[..]

Dat stukje met 'meldt dat dan per email'? :P
er staat niet dat je geen LA topic mag starten, en dit suggereert juist dat je voor de t.net smilies wel een LA topic mag starten:
Mocht je op een andere site deze smilies tegenkomen, en je vermoed dat hier geen toestemming voor is, zijn bovenstaande mensen degene die je moet inlichten. Deze smilies zijn niet van GoT, en een topic in LA heeft dus geen enkele zin.
misschien is het een iedee dat wat duidelijker in de faq te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat is zeker wel een idee... Want dit hoeft niet via het forum afgehandeld worden.

Er mag van mij zelfs letterlijk bijstaan dat een topic in LA niet gewenst is, omdat het betreffende forum dan mogelijk lastig gevallen wordt door onze gebruikers.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das toch hun eigen schuld dan ;)

en waarschijnlijk zitten die lui er al, anders kunnen ze het ook niet weten van die smilies... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 22:23
Gamers.nl is toch een oud onderdeel van T.net? Misschien dat ze het daarom wel mogen? :?

Elkeweg, ik zou het iid eerst even aan iemand van Gamers.nl zelf vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Op donderdag 18 april 2002 14:16 schreef Maxonic het volgende:
Gamers.nl is toch een oud onderdeel van T.net? Misschien dat ze het daarom wel mogen? :?

Elkeweg, ik zou het iid eerst even aan iemand van Gamers.nl zelf vragen...
stukje uit de faq:
Misschien een tik van de ontwerper, maar O+ is slechts voorbehouden voor Tweakers.net en Fokzine, omdat-ie speciaal voor iemand gemaakt is. (mensen van de oude garde weten vast wel wie.) De rest staat, uiteraard na voldaan te hebben aan boven genoemde punten, je geheel ter beschikking.
dan zou daar ook nog gamers.nl bij moeten staan :)
Pagina: 1