Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
fuuuccckkk !!! 
800 mhz???
kan ik daar een volwaardige divx op kijken
??? dat zou beeetttuuuurrhhzzz zijn!!!!
maar kan dat?? volgens de specs wel toch???
edit: staat nix over ut scherm...
800 mhz???
kan ik daar een volwaardige divx op kijken
wow, mooi ding 
er kan volgens mij niet zomaar een gewone versie van XP opstaan, omdat er geen i386 compatible processor in zit.
Ook ben ik benuwd naar de resolutie van het schermpje, dat moet wel meer dan 800x600 zijn, anders kun je er niet behoorlijk mee werken.
er kan volgens mij niet zomaar een gewone versie van XP opstaan, omdat er geen i386 compatible processor in zit.
Ook ben ik benuwd naar de resolutie van het schermpje, dat moet wel meer dan 800x600 zijn, anders kun je er niet behoorlijk mee werken.
Euh, een Transmeta Crusoe is een x86 compatible CPUOp woensdag 17 april 2002 18:10 schreef SH007 het volgende:
Maar 9,5 uur op de accu??? is dat niet wat weinig? m'n Clié doet het 2 weken op één acculading...
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
wel op het ding zelf 4 inch en met docking station 14inch tftOp woensdag 17 april 2002 18:08 schreef MasterM het volgende:
fuuuccckkk !!!
800 mhz???
kan ik daar een volwaardige divx op kijken??? dat zou beeetttuuuurrhhzzz zijn!!!!
oh, dat wist ik nietOp woensdag 17 april 2002 18:57 schreef Operations het volgende:
[..]
Euh, een Transmeta Crusoe is een x86 compatible CPU
Maar 9,5 uur op de accu??? is dat niet wat weinig? m'n Clié doet het 2 weken op één acculading...
jij gaat mij niet vertellen dat je je Clié 2 weken lang achter elkaar kunt gebruiken met 1 accu.
o ja, meer foto's + alle info over deze geile PDA.
http://www.oqo.com/
http://www.oqo.com/
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Een Sony Clie? dat is toch zo'n Palm? Daar draait toch Palm OS op? Dat kun je dus echt nieg gaan vergelijken met zo'n apparaat. Je zou hem als je hem ergens mee wilt vergelijken eerder met een Ipaq of andere PocketPC moeten nemen.
Hij vergelijkt de apparaten ook niet. Hij zegt alleen dat de accu wel erg kort meegaat, en geeft als voorbeeld de Clié, waarvan de accu wél heel lang meegaat.Op woensdag 17 april 2002 19:30 schreef jjbstolk het volgende:
Een Sony Clie? dat is toch zo'n Palm? Daar draait toch Palm OS op? Dat kun je dus echt nieg gaan vergelijken met zo'n apparaat. Je zou hem als je hem ergens mee wilt vergelijken eerder met een Ipaq of andere PocketPC moeten nemen.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Het mag van mij wel snel op de markt komen!
Whatever.
Jah goed maar ik doelde meer op, kleurenscherm?? of zwart-wit (grijswaarden).Op woensdag 17 april 2002 19:03 schreef RS_003 het volgende:
[..]
wel op het ding zelf 4 inch en met docking station 14inch tft![]()
Maar hij heeft dus een kleuren lcd scherm. Wel relaxed.
wel een cool dinggie
alleen ik denk dat er niet veel werk omgeving overblijft op dat kleine schermpje. 800x600 is al te klein denk ik. en je moet ook nog kunnen typen op het scherm.
alleen ik denk dat er niet veel werk omgeving overblijft op dat kleine schermpje. 800x600 is al te klein denk ik. en je moet ook nog kunnen typen op het scherm.
jeetje.. 9,5 uur standby of continu werken met de batterijen?
Divx kon ook al bekeken worden op een Ipaq of andere soort 206 mhz PPCs, da's niet het bijzondere.Op woensdag 17 april 2002 18:08 schreef MasterM het volgende:
fuuuccckkk !!!
800 mhz???
kan ik daar een volwaardige divx op kijken??? dat zou beeetttuuuurrhhzzz zijn!!!!
Wat WEL cool is, met 800 Mhz kan ie MAKKELIJK Gameboy Advance, SNES, Mame emuleren. Op m'n 650mhz Athlon gaat Snes emulator al te snel voor me (die stomme vliegtuigen schieten te snel
En 10 GB. daar passen een HOOP roms op.
Koop je zo'n ding, heb je gelijk een hele arsenaal aan consoles in je hand
En ik maar denken dat de Xscale the next best thing was....
Maar die 9.5 uur. volgens mij is dat dus zonder backlight
Hmmm... nieuws staat nu ook op tweakers.net, maar daar staat dat ze een 1 Ghz proc hebben en 1100 euro kosten?
En undocked ongeveer zelfde accu-cap als een laptop. 3-8 afhankelijk van wat je ermee uitvoert.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
vergelijking ipod 10gb € 700 en dat dingetje € 1100,.. damn!
dus voor ongeveer € 400 meer kan je dr gewoon veeel meer mee doen
dat ding heeft zeker alleen geen firewire aansluiting..
lees de specs! juist wel.. en geloof ook nog een wireless lan aansluitingOp donderdag 18 april 2002 11:08 schreef DeaT het volgende:
vergelijking ipod 10gb € 700 en dat dingetje € 1100,.. damn!dus voor ongeveer € 400 meer kan je dr gewoon veeel meer mee doen
blup
dit klinkt echt super...
denk aan kliksysteem in de auto voor gps...
Dit is echt super, eindelijk pc mee op vakantie..
(vriendin
)
ook handig om digicam mee te legen...
laptop te duur, te zwaar en te groot...
pocketpc te beperkt...
dit lijkt me echt de oplossing.
wat ik niet begrijp zit er ook standaard een uitgang op voor normale monitor of alleen voor die speciale 14i tft?
(vriendin
pocketpc te beperkt...
wat ik niet begrijp zit er ook standaard een uitgang op voor normale monitor of alleen voor die speciale 14i tft?
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8
Verwijderd
De mogelijkheden en specificaties zijn natuurlijk helemaal te gek, maar 9,5 uur standby is wel erg weinig. Logisch ook met zulke specificaties, maar toch.
Op een van die plaatjes wordt er een soort verlengkabeltje uit een een of andere rare poort getrokken, en de aansluiting daarop lijkt gewoon VGA te zijn. en als het DVI was, dan kon er altijd nog wel een connector op...Op donderdag 18 april 2002 13:18 schreef Zandor het volgende:
dit klinkt echt super...
(vriendin)
pocketpc te beperkt...
Btw, dit is imho wel echt een stevige opmars in de computer technologie; wat moet iPaq nu? Nou ja, msischien is het eigenlijjk wel helemaal niet handig dat hij Xp draait... dat soort pocket-pcs zijn natuurlijk wel agenda optimized; hoe doet deze dat dan?
ff hardop denken
Pagina: 1