[Subwoofer] Kapot, zoemt en demp geluid.

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:19

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Gisteravond is m'n subwoofer (Philips A3.500) kapot. Ik was gewoon wat bestanden aan het kopieeren. De boxen stonden wel aan, maar er kwam geen geluid uit (Winamp uit) .Ineens hoorde ik een hele lage zoem, eerst dacht ik dat de buren beneden waren die herrie maakten. Maar het bleek dat m'n subwoofer het was :'(

Dus ik meteen de stekker er uit. Vanochtend heb de stekker er weer even in gedaan en het was helaas niet over gegaan. Na een paar seconden begint het gezoem weer.

De set is net een half jaar oud, en ik heb nooit echt geluid super hard aan staan. Weet iemand misschien waar het aan ligt?? Het zoemen komt niet van een telefoon of tv, want er is niks veranderd in de omgeving.

Ik ga er morgen maar mee terug naar DynaByte, want het valt nog onder de garantie.
Moet het zeker worden opgestuurd naar de fab. en dat duurt natuurlijk weer een paar weken.... :(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Kabeltje geraakt met je voeten misschien?
Klinkt als een kabelbreuk.

Who is John Galt?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:19

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 18:05 schreef justmental het volgende:
Kabeltje geraakt met je voeten misschien?
Klinkt als een kabelbreuk.
Nee dat is het beslist niet. Zelfs als ik alle kabels (behalve de power kabel) er uit haal, dan is het gezoem nog. En de powerkabel kan ik niet geraakt hebben met m'n voeten.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<