Plan
Ik wil dus letters laten opgloeien voor deze casemod, met behulp van ledjes geplaatst in de zeikant van het plexiglas, ik heb verschillende dingen gelezen toen ik de search gebruikte.
Opties
- Zandstralen
- Window Applique
- Schuren met zeer licht schuurpapier
- Dremelen
Conclusie
Omdat Zandstralen zo duur is, en ik niet weet wat Window Applique is. Kan ik gaan Dremelen..
kan iemand me uitleggen hoe ik dat doe? welk schijfje en hoe houden hoe afdekken? 
Ik zoek een goedkoope en effectieve manier, dus andere manieren ( goedkopere etc. ) zijn welkom!
Als je iets bruikbaars replied.. alvast bedankt
Edit
Ik kan schuurpapier 400 wel gaan kopen, maar het worden best rottige letter, als je even in m'n andere topic kijkt zie je wat ik bedoel. Schuur je het plakband etc dan niet mee?
En ik heb vrijdag pas het plexiglas en een dremel om te
kep wel een klein stukkie plexiglas maar geen schuurpapier 400 ofzo. Dus zal tot vrijdag moeten wachten. Bedankt voor de snelle replies, ik ga ff eten
Ik wil dus letters laten opgloeien voor deze casemod, met behulp van ledjes geplaatst in de zeikant van het plexiglas, ik heb verschillende dingen gelezen toen ik de search gebruikte.
Opties
- Zandstralen
- Window Applique
- Schuren met zeer licht schuurpapier
- Dremelen
Conclusie
Omdat Zandstralen zo duur is, en ik niet weet wat Window Applique is. Kan ik gaan Dremelen..
Ik zoek een goedkoope en effectieve manier, dus andere manieren ( goedkopere etc. ) zijn welkom!
Als je iets bruikbaars replied.. alvast bedankt
Edit
Ik kan schuurpapier 400 wel gaan kopen, maar het worden best rottige letter, als je even in m'n andere topic kijkt zie je wat ik bedoel. Schuur je het plakband etc dan niet mee?
En ik heb vrijdag pas het plexiglas en een dremel om te