ik weet dat dit illegaal is maar lees dit toch maar effe. Gisteren was m'n CD van Unreal Tournament gebroeken toen ie van m'n bureau viel. Maar ik heb heel veel mods en zo eropstaan, is het dan wel toegestaan om de crack te gebruiken en als iemand die beeft effe te meelen?
kun je niet teruggaan waar je hem gekocht hebt ofzo om een nieuwe te vragen ???
de admins moeten maar beslissen of dit mag of niet ..
de admins moeten maar beslissen of dit mag of niet ..
een plaatje als bewijs is zeer goed, dan geloven we je.
Want een CD breekt echt niet als ie van je bureau valt. (heb eens een CD van 4 hoog naar beneden gegooid, en nix aan de hand).
En dan nog, een no-cd crack is niet verboden als je het spel legaal gekocht hebt (in de winkel dus), tenzij er in de disclaimer vermeld staat dat je de software niet mag bewerken.
Want een CD breekt echt niet als ie van je bureau valt. (heb eens een CD van 4 hoog naar beneden gegooid, en nix aan de hand).
En dan nog, een no-cd crack is niet verboden als je het spel legaal gekocht hebt (in de winkel dus), tenzij er in de disclaimer vermeld staat dat je de software niet mag bewerken.
nou rustig 
mijn cd van Total Annihliation brak ook toen m'n fijne broer met z'n bureaustoel overheen kachelde ...
mijn cd van Total Annihliation brak ook toen m'n fijne broer met z'n bureaustoel overheen kachelde ...
koop je toch gewoon een nieuwe UT is nog maar 25,- in de winkel (bart smit).
ja, bartshit
UW ADRES KLOPT NIET... hmmm, klopt WEL! of heeft de gemeente een foutje gemaakt???
UT hebbe ze niet meer....
nah..... dan heb je echt zoiets van, bah...
ti's nog een amateur site ook, BAH!
UW ADRES KLOPT NIET... hmmm, klopt WEL! of heeft de gemeente een foutje gemaakt???
UT hebbe ze niet meer....
nah..... dan heb je echt zoiets van, bah...
ti's nog een amateur site ook, BAH!
Volgens mij valt mijn WinME CD net van zijn hoesje.. wie heeft er een key
Maar ff serieus.. post maar een plaatje van je gebroken CD...
Maar ff serieus.. post maar een plaatje van je gebroken CD...
Doe toch niet zo flauw iedereen.
Hier heb je een link met daarop alle (of een hoop) no-cd cracks: UT No-cd Crack.
Hier heb je een link met daarop alle (of een hoop) no-cd cracks: UT No-cd Crack.
Ga maar terug naar de winkel om een nieuwe te vragen, of ga zoeken op internet naar een no-cd crack.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()