Na enig research kwam ik dit draadje tegen in SM: [topic=468349/1/50]Hoi Michiel (Lighteye),
Het is de crew opgevallen dat je in je signature warez aanbood. Het ging in dit geval om een private ftp met gamez en apzz.
In de faq staat duidelijk uitgelegd dat het aanbieden van warez niet wordt toegestaan op het forum. Omdat iedere user geacht wordt de faq te hebben gelezen, krijg je een officiële waarschuwing.
Ik raad je aan de faq nog eens door te lezen om toekomstige overtredingen tegen te gaan. Nog veel plezier op Gathering of Tweakers.
Als je bezwaar wil aantekenen tegen deze beslissing, kun je een duidelijke, serieuze mail naar de bemiddelaar sturen. Hij zal je aanvraag, mits normaal geformuleerd, in overweging nemen. Je kunt die mail naar bemiddelaar@tweakers.net sturen.
Met vriendelijke groet,
Ben / Bulldog,
HGM Harde waren,
Gathering of Tweakers.
Het zou dus aan om een warez ftp in mun sig, maar bij mijn weten wordt ie alleen maar gebruikt voor moh:aa en sinds kort heel af en toe voor de beta van sof2.
Dus ook gezien de reactie in het SM draadje en mijn onweten denk ik dat dit berust op een misverstand