Toon posts:

power suply fan aansluiten ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op mijn moederboard kan ik PSFAN aansluiten, (power suply, de voeding dus). en mijn voeding (chieftec 340 W) heeft ook zo'n aansluiting,

1) kan ik dat dan het beste aansluiten , wat voor nut heeft dat ? :?

2) volgens de verkoper verminderd de levensduur van je moederboard als je system fans, power supply fans enz, aansluit op het moederboard. je kan het beter rechtstreeks aansluiten op de voeding (dan heb je natuurlijk geen speed control ) maar is dat waar wat ie zegt ? :?

Verwijderd

het is wel waar, maar of je mobo nou 10 of 6 jaar mee gaat intereseert jou natuurlik ook geen flikker ;)

en volgens mij is die connector bij de Enermax en Chieftech voedingen alleen maar voor RPM meetingen en niet eens voor het voeden van die dingen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 17:09 schreef Hiro Shima het volgende:
het is wel waar, maar of je mobo nou 10 of 6 jaar mee gaat intereseert jou natuurlik ook geen flikker ;)

en volgens mij is die connector bij de Enermax en Chieftech voedingen alleen maar voor RPM meetingen en niet eens voor het voeden van die dingen
klopt, na 6 jaar heb ik toch weer een nieuwe pc ;)

de voeding draaid zowiezo, als ik die kabel nou aansluit of niet dus veel zal het dan inderdaad niet uitmaken :)

Verwijderd

je bedoelt dat uit die chiefteck voeding een stekkertje uitkomt die op je fan aansluiting op je mobo past.

dit heb ik ook en dit is alleen om te zien hoe hard je fan van je voeding draait meer niet