Weet iemand waar je losse schroefjes kan kopen waarmee je moederbord, kaartjes, HD, FDD, CD-R ect... mee kan worden vastgeschroeft in je systeem?!
mja gewoon even een handje vragen bij je plaatselijke computerboer
ik kreeg die dingen altijd zo mee
ik kreeg die dingen altijd zo mee
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
ik heb nog een koffiemelk potje vol staan met die dingen , allemaal van me ex stage gejat
Zelf schroefjes maken met een draaibankje en een tap
To be determined...
Schroeven??????
Die hele PC d.m.v. PUNTLASSEN aan elkaar hangen..
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Meestal stap ik de lokale pc boer binenn
, ken ik vrij goed en vraag naar pc schroevjes komt die vent aanzetten met een bak vol schroefjes
. Zegt ie ach neem maar een zooi meej
. En meestal krijg je bij een goeie kast een zakje schroevjes meej
...
mwa, op zich geen stom idee, maar schroefjes lijken me toch wat makkelijker, vooral als je vaak of veel upgradet (hoe schrijf je dat?)Op woensdag 17 april 2002 17:15 schreef BlaTieBla het volgende:
Schroeven??????
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
even bij conrad langs ofzo
hebben ze vaak zakken in verkoop voor 2-3 euro met ongesorteerde schroefjes, boutjes, moertjes, etc.
hebben ze vaak zakken in verkoop voor 2-3 euro met ongesorteerde schroefjes, boutjes, moertjes, etc.
Verwijderd
ik haal ze ook altijd gewoon bij de computerboer.
maar t gaat inderdaad altijd zo:
computer uit elkaar... computer in elkaar: heey ik mis een paar schroefjes...
maar t gaat inderdaad altijd zo:
computer uit elkaar... computer in elkaar: heey ik mis een paar schroefjes...
Als je in denhaag woont effe langskomen bij mij op de zaak
dan krijg je zo een stapeltje mee
Tweakers moeten elkaar steunen.
Bij me ex-stageplek schroefte ze per dag iets van minimaal 10 19" kasten en een stapel desktops inelkaar, daar hielden zo nogal wat schoefjes aan over, ik geloof dat ze toen ik wegging 3 van die grote blauwe aan-de-muur-hang bakken hadden VOL met schroefen. Ik gok op een liter of 10
Tweakers moeten elkaar steunen.
Bij me ex-stageplek schroefte ze per dag iets van minimaal 10 19" kasten en een stapel desktops inelkaar, daar hielden zo nogal wat schoefjes aan over, ik geloof dat ze toen ik wegging 3 van die grote blauwe aan-de-muur-hang bakken hadden VOL met schroefen. Ik gok op een liter of 10
Gek, die dingen kom ik nooit te kort. 
Iedere keer als ik een nieuwe case koop dan zit er weer een berg van die bende bij, tja, en die gaan allemaal in een blikje.
Maar de pest is, ze blijven altijd in dat blikje, zonder dat ik ze opruim.
En dan heerst er onder sommige tweakers een ernstig schroefjes tekort.
Ach ja, voor die mensen is er de lokale computerboer.
Iedere keer als ik een nieuwe case koop dan zit er weer een berg van die bende bij, tja, en die gaan allemaal in een blikje.
Maar de pest is, ze blijven altijd in dat blikje, zonder dat ik ze opruim.
En dan heerst er onder sommige tweakers een ernstig schroefjes tekort.
Ach ja, voor die mensen is er de lokale computerboer.
Verwijderd
Ik hou ze altijd over 
Er zitten meestal zoveel schroefjes bij een kast dat ik altijd aan het zoeken ben "waar kan ik er nog eentje in draaien?"
Maargoed, ga naar je lokale computerboer en vraag of zij nog wat schroefjes voor je hebben.....
Er zitten meestal zoveel schroefjes bij een kast dat ik altijd aan het zoeken ben "waar kan ik er nog eentje in draaien?"
Maargoed, ga naar je lokale computerboer en vraag of zij nog wat schroefjes voor je hebben.....
[mierenneuken]Met een tap maak je in materiaal gaten met schroefdraad, geen schroeven. Met een snijraam maak je schroefdraad op een asje :)[/mierenneuken]Op woensdag 17 april 2002 17:13 schreef MaNdM het volgende:
Zelf schroefjes maken met een draaibankje en een tap
Verwijderd
Ik haal ze ook altijd bij de lokale computerboer meestal krijg ik dan een zak met schroefjes mee.
Pagina: 1