Toon posts:

Beurs prijzen?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog niet zo heel vaak op de beurs geweest, vandaar de volgende vraag.

Is het op de beurs echt veel goedkoper als de goedkoopste prijzen die bij www.tweakers.net onder pricewatch staan aangegegeven?

Verwijderd

Valt vaak tegen.

Vaak nog duurder dan de goedkoopste in de pricewatch is mijn mening.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 11:58
didel heeft gelijk,
de wat grootere zaken die er staan hanteren zelfs vaak de zelfde prijzen.
maar is gewoon erg gezelig/leuk om meetemaken

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
het is idd gewoon gezellig.

en als je nou bij de groothandel gaat kijken valt de beurs ook tegen.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Jah maar @ de beurs heb je het gewoon meteen in je fikken zonder verzend kosten.

Bij pricewatch houden ze geen rekening met verz. kostten.
Deze zijn vaak rond de 15 piek.
of gewoon gewicht afhankelijk.

Ik heb dus mijn muissie besteld bij www.acesonline.nl
Daar moet je vooruit betalen...nouw okay ik kan het terug laten storten dus geen probleem, als ze me naaien.

Maar als het geld is overgeschreven dan duurt het nog een paar dagen voordat ze wakker worden.
Dan sturen ze voor het weekend via Van gent & Loos en die bezorgen niet in het weekend.

Ik ga voortaan voor dat ene tientje wel lekker naar de gewone shop.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Op beurzen hanteren ze vaak actie prijzen, die dan enkele tientjes onder de gewone verkoopprijs liggen. Ga er van uit, dat bij drie aankopen je er ongeveer 40-50 pieken op vooruit gaat. Daar moet dan wel nog je entreegeld van af trekken. Kleine winst dus, maar wel veel keuze, dat kan interessant zijn..

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

HermeS heeft gelijk. Het is gewoon de sfeer op de beurs waar ik voor ga. Enne wat Wekkel zegt klopt ook. Artikelen zijn meestal een paar tientjes goedkoper. Helaas staat er meestal ook een entreegeld tegenover van 10 a 15 piek ... en benzine en parkeergeld. Mare nogmaals, ik ga voor de sfeer! :)
Zaterdag 14 oktober vindt je me weer in de RAI op de PC-plukdag! :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Opa

Nu Multifocaal!

Tip:
Stel, je gaat naar de beurs met het plan om er billig een harde disk te scoren.
Je opent de pricewatch >> Harde disken en je kopieert alle tekst (muis slepen werkt voor mij het best) naar een Wordpad venster (vinnik fijner dan Notepad). Dan ga je alle schijven snoeien die je niet wil ( te groot, te SCSI, te snel - sjeah! aS IF :) etc) en de rest print je uit en neem je mee naar de beurs. Kan je misschien nog mee afdingen ook en dan is je dag natuurlijk helemaal geslaagd. Zo heb ik vorig jaar mijn videokaart gekocht.

Overigens heeft een collega van mij vorig jaar op de HCC ENORM gezwijnd met een NIEUW (as in "in de verpakking") Socket 8 MoBo, een PPro200/256 voor een prikkie en 64 MB SIMMetjes uit een grabbelbak.
Dat maakt zo een beurs voor mij zo speciaal.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ja, soms kom je er mazzeltjes tegen...
Op de PC-Discount in Zwolle vorig weekend heb ik voor 45,- een nieuwe Speedstar200 gescoord uit de videokaartengrabbelbak en voor 120,- een SCSI-CDROMspeler.

Verwijderd

Het nieuwste van het nieuwste is meestal niet goedkoper dan de goedkoopste van de Pricewatch, maar je kan er soms wel leuke dingen op de kop tikken.
Het voordeel van de PCdumpdag in de RAI is wel dat er veel bedrijven zitten en dat je lekker kan vergelijken.
CD's en inkt zijn meestal wel goedkoper, zodat je je entree er altijd wel uithaalt.
Pagina: 1