Ik heb een perl programmaatje gemaakt wat een nogal langdurige bewerking moet uitvoeren. Het moet meerder hyperlinks controleren of ze kloppen. Nou wil ik graag dat het perl proggie na elke geconctroleerde link dit naar een pagina schrijft. Dit lukt prima en alle informatie is netjes in mijn browser te zien. Maar eigenlijk wil ik die informatie real-time hebben, dus zogauw een link is gecontroleerd wil ik die link in mijn browser zien met daarachter: "gecontroleerd", net zo lang tot al de links zijn gecontroleerd.
Op de huidige manier hoopt zich de informatie eerst een beetje op de server op en pas na x-aantal links krijg ik die links ook daadwerkelijk in de browser te zien. Ik dacht dat dit: $|=1; de oplossing was. Maar dat helpt niet. Iemand suggesties?
P.s. de verbinding tussen server en browser blijft open. Het is dus eigenlijk een heel lange pagina die stukje voor stukje ingeladen wordt.
Op de huidige manier hoopt zich de informatie eerst een beetje op de server op en pas na x-aantal links krijg ik die links ook daadwerkelijk in de browser te zien. Ik dacht dat dit: $|=1; de oplossing was. Maar dat helpt niet. Iemand suggesties?
P.s. de verbinding tussen server en browser blijft open. Het is dus eigenlijk een heel lange pagina die stukje voor stukje ingeladen wordt.