Gemeente Naam, Merknaam?

Pagina: 1
Acties:

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb een domeinnaam geregistreerd voor de brandweer (maar niet de officiele gemeente brandweer), heb dus nu net een belletje gehad van een webdesign bureau dat hun die domeinnaam willen. Ze beweren dat dit een officiele naam is van de gemeente en dat hun daar gewoon recht op hebben. Is dat zo? Dit is namelijk toch geen merknaam? :?

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Verwijderd

plaatsnaam.nl mag volgens de regels van de sidn niet geregistreerd worden door andere partijen behalve de gemeente, heb je plaatsnaam-brandweer.nl ofzo, dan moeten zie niet gaan huilen

• HekkeySE
  • Niet online
Dus ze hebben geen poot om op te staan?? Mooi 8-)

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 18:40 schreef HekkeySE het volgende:
Dus ze hebben geen poot om op te staan?? Mooi 8-)
Als je plaatsnaam.nl dan niet maar als je brandweerplaatsnaam.nl heb dan moeten ze niet zeuren.

• HekkeySE
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 18:42 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Als je plaatsnaam.nl dan niet maar als je brandweerplaatsnaam.nl heb dan moeten ze niet zeuren.
Klopt, heb gewoon brandweerplaatsnaam.nl en brandweer-plaatsnaam.nl

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 19:18 schreef HekkeySE het volgende:

[..]

Klopt, heb gewoon brandweerplaatsnaam.nl en brandweer-plaatsnaam.nl
niks aan de hand dus...

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 18:08

Crazy D

I think we should take a look.

Ik zou om het 100% zeker te weten het bij SIDN nog even navragen, maar ik denk dat ze geen poot hebben om op te staan.

Exact expert nodig?

Pagina: 1