Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Verwijderd
plaatsnaam.nl mag volgens de regels van de sidn niet geregistreerd worden door andere partijen behalve de gemeente, heb je plaatsnaam-brandweer.nl ofzo, dan moeten zie niet gaan huilen
Dus ze hebben geen poot om op te staan?? Mooi
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Verwijderd
Als je plaatsnaam.nl dan niet maar als je brandweerplaatsnaam.nl heb dan moeten ze niet zeuren.Op woensdag 17 april 2002 18:40 schreef HekkeySE het volgende:
Dus ze hebben geen poot om op te staan?? Mooi
Klopt, heb gewoon brandweerplaatsnaam.nl en brandweer-plaatsnaam.nlOp woensdag 17 april 2002 18:42 schreef Dave Schalk het volgende:
[..]
Als je plaatsnaam.nl dan niet maar als je brandweerplaatsnaam.nl heb dan moeten ze niet zeuren.
Verwijderd
niks aan de hand dus...Op woensdag 17 april 2002 19:18 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
Klopt, heb gewoon brandweerplaatsnaam.nl en brandweer-plaatsnaam.nl
Ik zou om het 100% zeker te weten het bij SIDN nog even navragen, maar ik denk dat ze geen poot hebben om op te staan.
Exact expert nodig?
Pagina: 1