K8N Neo2-54G, 2 x CMX512 3200XL, XFX 6800GT, Antec Sonata met 380 True Power Voeding
Verwijderd
Ik heb ook gewoon twee verschillende chips erin zitten. gaat prima (bij mij tenminste, maar ik heb niet die twee merken die jij noemt, maar het zal ongetwijfeld gaat gaan)
Als je voor een leuke prijs M-tec kunt krijgen, en je huidige bevalt je, dan zou ik gewoon weer voor M-tec gaan; chippies mogen dan misschien wel verschillen, maar je hebt hetzelfde design DIMM.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Denk dat het design ook zal verschillen, aangezien veel merken (bv Kingston e.d.) al voor 256 MB al verschillende series hebben. Per serie zitten er andere chips op en ook de chip waar de timing en merk informatie in staat is dan anders.Op woensdag 17 april 2002 16:57 schreef Abbadon het volgende:
Als je voor een leuke prijs M-tec kunt krijgen, en je huidige bevalt je, dan zou ik gewoon weer voor M-tec gaan; chippies mogen dan misschien wel verschillen, maar je hebt hetzelfde design DIMM.
Verwijderd
Bij mij werkte Mtec geheugen niet in me oude Msi bordje maar goed dat is natuurlijk weer per moederbord verschillend , gaat vast wel werken...
Okay, dank allemaal. Heb de Elixir maar besteld. 79 Euro bij PCDigital. Zijn erg schappelijk. Als het niet werkt kan ik hem weer teruggeven. Zij verwachten ook geen gekke dingen. Laat nogwel ff weten als ik hem morgen inprik..
Rgds,
M@-X
Rgds,
M@-X
K8N Neo2-54G, 2 x CMX512 3200XL, XFX 6800GT, Antec Sonata met 380 True Power Voeding
hmm, midimaze heeft ook twee verschillende repen 265 mb ddr der in zitten en die doen het super op een fsb van 144 ,,,, hehe
blabla
ik zou letten op de chip, want die doen het "werk" fabrikant is degene die het op een reepje heeft "geplakt"
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Pagina: 1