Everquest solo

Pagina: 1
Acties:

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Topicstarter
Hi,

Weet iemand wat voor iets je bij everquest het beste kan nemen voor een solo game?
Ik ken verder niemand die ook everquest speelt dus wilde het solo doen..
maar wat kan je daar het beste voor zijn?

En die uitbreidingen voor everquest,
wat voegen die nou eigenlijk toe?
Planes of power is de nieuwste, ik heb gewoon alleen de ruins of kunark.
Wat voor nut heeft het om een van die uitbredingen te kopen?
En moet je ze dan opvolgend hebben of is alleen Planes of Power dan al voldoende?

Verwijderd

nou uitbreidingen staan voor extra speelplezier, dus met die uitbreiding kan je ondere andere newe items, mogelijkheden en areas verwachten..

maar bij een online game is het (meestal) niet verplicht om een uitbreiding aan te schaffen

• xzenor

xzenor

Topicstarter
ik zag op everquest.com ook paarden in een filmpje enzo....
das wel cool..

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Als je solo wilt spelen is een spel als Asheron's Call een stuk leuker.

• xzenor

xzenor

Topicstarter
ken ik niet.....
hoort daar een website bij?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

http://www.microsoft.com/games/zone/asheronscall/

heb het 2,5 jaar gespeeld met erg veel plezier.. Op Morningthaw erg veel nederlanders trouwens.. dus erg lang zul je niet alleen zijn ;)

De screenshots op die site zijn wel erg gedateerd overigens.. de engine is ook aardig geupdate inmiddels.. In tegenstelling tot EQ heeft AC namelijk maandelijks updates met verbeteringen, nieuwe quests/wapens/armor/dungeons/monsters/etc.

Verwijderd

Everquest is prima solo to spelen voor sommige classes. Met name druid, shaman, necro and monk zijn sterke solo spelers.

Overigens is het niet moeilijk om een groep te vinden om daarmee te spelen, ik had (en heb) ook niemand in mijn kennisenkring die het speelde en ik speel nu al bijna 3 jaar.

Kies voor de Antonius Bayle server, deze staat in Engeland en zit dus vol met spelers uit deze tijdzone, da's een groot voordeel. Er is zelfs een alleen-nederlanders guild.

Expansies: Kunark is de belangrijkste, dit geeft je de mogelijkheid level 60 te bereiken en de meest populaire zones te gebruiken.
Scars of Velious voegt gebieden toe voor levels 35-60, maar is zeker in het begin nog niet noodzakelijk.
Shadows of Luclin geeft je de mogelijkheid nieuwe player-modellen en verbeterde textures te gebruiken (textures in hogere resolutie, dus meer detail), tevens kun je met deze expansie een Vah-Shir karakter maken en gebruik maken van de Nexus (een soort centraal station voor een aantal teleports).
Planes of Power is een toekomstige uitbreiding, of deze los te gebruiken zal zijn is nog niet bekend.

Ik zou eerst een tijdje met alleen Kunark spelen, als het spel je aanspreekt kun je Velious en Luclin toevoegen wanneer je rond level 35 bent.

• xzenor

xzenor

Topicstarter
nou ik ben momenteel een level 6 paladin..
duurt nog wel effe voor ik wat hoger zit geloof ik....
bij de 9 wordt ie pas echt interessant geloof ik...

ik speel nu op de karana server..
best matig dat je een karakter niet kan overzetten naar een andere server, dat zou best handig zijn..
Pagina: 1