If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
inderdaad, dat heb ik nou ook. athlon 800 wilde ik op 1/2 zetten om oc mogelijkheden te bekijken, maar wcpuid en sandra geven gewoon 2/5 aan,heb trouwens alle nummertjes van mijn abit ka7-100 geprobeerd en er is geen verschil. proc, komt uit Aera 71, bij jou ook?? misschien hebben we wel een athlon classic met 512kb on-die cache
, Zet de volgende keer effe je mobo bij je topic, is wel handig, oh ja, ik heb bios RY.b03 en TY geprobeerd en beide dus geen resultaat.
[extra info]
Ik heb een KA7 met de TY BIOS.
[/extra info]
Ik heb een KA7 met de TY BIOS.
[/extra info]
If nothing is written below, I was the last to reply...
Conclusie: WDCPUID en Sandra 'liegen'!! Als ik mijn Athlon 650 zet op 950MHz moet ik de cache in de bios op 2/5 zetten (1/2 is echt onmogelijk). Sandra en WCPUID beweren echter beide dat m'n cache op 1/2 loopt! Mijn mobo is trouwens de KV7 ... probeer het gewoon met OC'en, je merkt het dan vanzelf.
Verwijderd
als jij de bios verander. naar 1/3 jij moet the power van de computer verleden uit zetten. en opnieuw starten .. bij mij help wel ( heb bios update met ty )
(hebt een claasis 600MHZ en 800 geweest. nu met 800 MHZ SLotA thunderbird in duitsland gekocht ....) slecht voor FSB o/c wil niet mee met Dmark2000...
(hebt een claasis 600MHZ en 800 geweest. nu met 800 MHZ SLotA thunderbird in duitsland gekocht ....) slecht voor FSB o/c wil niet mee met Dmark2000...
Verwijderd
dit is echt onleesbaar, maarja wie prakt er ook een 800 t-bird bij een kx133?? je weet toch dat 800 t-bird zo'n beetje de max is die die kx133 kan trekken.... 900 is gegarandeerd NO GO.
Het is prima leesbaar als je een beetje moeite doet .. en op welke chipset zou jij dan een SlotA T-Bird willen stoppen !? Volgens mij zijn er geen KT133 borden met een Slot ... (tenzij de AMD751 chipset een optie voor je zou zijn maar die mist nogal wat features).
Verwijderd
KA7-100 is met chipset kx133 met bios ra flash met ty windows boot wel op 121 fsb
=968 MHZ
game wel op 110 fsb 3 a 4 uur geen problem
maar als I op 3d bench mark
101 FSB wil hij niet mee...only 1 FSB more ..
NO go...for 3 D..
=968 MHZ
game wel op 110 fsb 3 a 4 uur geen problem
maar als I op 3d bench mark
101 FSB wil hij niet mee...only 1 FSB more ..
NO go...for 3 D..
Pagina: 1