Toon posts:

Hoe sluit je een Geforce 2 TV-OUT aan op oude TV?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eeb geforce 2 (van powercolor) gekocht met TV-out.

Nu is de uitgang hierop S-Video. Dit is alleen voor moderne TV's. Er zit wel een connector bij voor naar composite-video. Dit is voor iets oudere tv's.

Is je TV nog ouder dan kun je converteren naar een SCART-aansluiting. MAAR MIJN TV IS NOG OUDER! (+/- 25 jaar, perfect beeld).

Nu heb ik via een convertor van mijn goeie ouwe NES (Nintendo) dat composite beeld geconverteerd naar de klassieke TV-ingang.

Het signaal gaat er duidelijk wel door, maar het beeld is erg rot. I kan met moeite herkennen dat het beeld van mijn pc afkomstig is.

Iemenad hier ervaring mee? Dan wel een oplossing?

Verwijderd

Misschien zo'n ouderwetse Coax TV-UHF beeld versterker?

Verwijderd

Hoe weet je of je tv s-video of composite(rca) ondersteunt? Op min tv zit een scart aansluiting en heb inmiddels een scart connector gekocht maar daarop kunnen zowel s-video als composite aangesloten worden. Wie kan mij helpen want ik heb nog geen beeld op mijn tv gehad.

edit:

ik heb btw de v7100 T met det 6.26 drivers

THNX

Verwijderd

Ik heb inmiddels die rca aansluiting op mn tv aangesloten maar ik twinview werkt niet. Ik heb clone aangevinkt maar als ik de resource wil selecteren voor mn tweede source (2de monitor scherm) dan kan ik uit nix kiezen. Wie weet het antwoord want ik wordt nu toch wel erg ongeduldig

THNX

• rikrot
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
probeer de originele drivers van ASUS