ik wil zo meteen me case in de primer zetten, ik heb nog een oud potje staan hier dat ik moet verdunnen, maar hoe dun moet dat spul zijn? stroperig of gewoon net als verf?
De primer die ik gebruikte zat in een spuitbus.. Waarom trouwens primer, op metaal kun je perfect spuiten, alleen de plastic voorkant hoeft imo maar in de primer.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
ik heb de zijkant opgeschuurd en als ik dar dan direct overheen spuit dan zie je altijd wel wat schuur krasjes
dan moet je met een fijnere korrel schuren.Op woensdag 17 april 2002 16:10 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
ik heb de zijkant opgeschuurd en als ik dar dan direct overheen spuit dan zie je altijd wel wat schuur krasjes
En meerdere dunne lagen!!
En alles wat je spuit moet in dunne lagen. Dat droogt sneller en word mooier.
Je kan beter 2 dunne lagen doen als 1 dikke!
dat weet ikOp woensdag 17 april 2002 16:16 schreef Xavier het volgende:
[..]
dan moet je met een fijnere korrel schuren.
En meerdere dunne lagen!!
En alles wat je spuit moet in dunne lagen. Dat droogt sneller en word mooier.
Je kan beter 2 dunne lagen doen als 1 dikke!
maar dat vroeg ik ook niet, hoe dik moet de primer zijn???
primer gewoon in dunne lagen aanbrengen. Ik heb mijn case voorzien van 5 dunne laklagen, dat geeft imho het mooiste resultaat!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
ok. maar hoe dik is primer ZELF, anders gezegd: hoe ver moet ik het verdunnen?Op woensdag 17 april 2002 16:21 schreef -=MOL=- het volgende:
primer gewoon in dunne lagen aanbrengen. Ik heb mijn case voorzien van 5 dunne laklagen, dat geeft imho het mooiste resultaat!
moet ik dit ergewoon op kwasten of rollen?
De primer allen dun aanbrengen. deze is alleen om te zorgen dat de verf beter op het staal van je kast hecht.
met roller aanbrenge dit is egaler. dun een mooiere ondergrond.Op woensdag 17 april 2002 16:25 schreef dandeman het volgende:
De primer alleen dun aanbrengen. deze is alleen om te zorgen dat de verf beter op het staal van je kast hecht.
ok. nu moet ik alleen nog weten ok. hoe ver moet ik het verdunnenOp woensdag 17 april 2002 16:26 schreef dandeman het volgende:
[..]
met roller aanbrenge dit is egaler. dun een mooiere ondergrond.
weet iemand hoe dik primer moet zijn? moet het stroperig zijn? of gewoon net zo dun als verf?
(dus aub geen replys meer over de manier van aanbrengen etc)
Verwijderd
Volgens mij moet het verfdun zijn. Dus niet stoperig.Op woensdag 17 april 2002 16:33 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
weet iemand hoe dik primer moet zijn? moet het stroperig zijn? of gewoon net zo dun als verf?
Lache trouwens dat advies hierboven, ging over alles behalve de dikte, waar je om vroeg...
ik werd er langzaam aan ook gillend gek vanOp woensdag 17 april 2002 16:35 schreef ajay het volgende:
[..]
Volgens mij moet het verfdun zijn. Dus niet stoperig.
Lache trouwens dat advies hierboven, ging over alles behalve de dikte, waar je om vroeg...
maar bedankt dan ga ik nu verder
Lol, ja sorry we proberen alleen maar te helpen. De primer moet idd gewoon verfdikte hebben, als het stroop is of zo dun als water lijkt het me ook erg lastig aanbrengen
Pagina: 1