Bikkelen gebeurt pas na 2:00
of
- je doet een post naar een asp file
oogjes open, snaveltjes dicht
Of je doet idd een post naar een ASP pagina als je iets server-side wilt doen.
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
Zou je niet gewoon ff heel duidelijk wezen?
geeft niets hoor, zo erg hoef je er niet voor te schamen. er zijn hier meer mensen die vb doen... ik ben er niet 1 van, sorry.Op woensdag 17 april 2002 16:02 schreef Sjnirk het volgende:
een stuk vbcode
Dacht dat ik aardig duidelijk was, Stel je klickt op een link, dan zou ik graag een VBscript procedure (=lees stuk vbcode) willen aanroepen, en ja ik zou ook liever iets met pascal gebruiken als dat maar ja, dit is ez-erOp woensdag 17 april 2002 16:15 schreef voetenzalf het volgende:
??? Lekker duidelijk, volgens mij is dit een verzoek tot een slotje.
Zou je niet gewoon ff heel duidelijk wezen?
Trouwens, op deze manier beperk je je compatibiliteit wel dramatisch tot IE-browsers only.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Pascal in een bruiser fixenOp woensdag 17 april 2002 16:35 schreef Sjnirk het volgende:
[..]
Dacht dat ik aardig duidelijk was, Stel je klickt op een link, dan zou ik graag een VBscript procedure (=lees stuk vbcode) willen aanroepen, en ja ik zou ook liever iets met pascal gebruiken als dat maar ja, dit is ez-er
je kan ook nog VBS gebruiken, maar dat laad de helft van de gebruikers niet ivm gevaarlijk e.d.
Iets serverside gaan scripten lijkt me de enige oplossing.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Of ik moet je helemaal verkeerd begrijpen natuurlijk.
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Verwijderd
Voor Vbscript heb je geen ASP nodig etc.. gewoon een browser.
Eindelijk iemand die me begrijptOp woensdag 17 april 2002 16:48 schreef Gordijnstok het volgende:
Dingdong.. wordt is wakker lui. Hij wil gewoon simpel via een <a href een Vbscript aanroepen ipv JScript.. is dat nou zo moeilijk te begrijpen![]()
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <script language="VbScript"> Sub test If Hoplala=True Then Exit Sub End if End Sub </script> <a href="javascript:test();">test</a> |
Functions is hetzelfde verhaal
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <script Language="VBScript">
Function DisplayAbout(strUrl)
Dim ObjWindow
On Error Resume Next
Set ObjWindow = Window.Open(strUrl,"readthis","status=no,width=460,height=325,top=5px,left=144px, scrollbars=1,resizable=1,toolbar=yes,menubar=yes")
ObjWindow.focus()
End Function
</script>
<a href="javascript:DisplayAbout('mijnurl')">test</a> |
*tok* *tok* daar hebben al een aantal antwoord op gegeven.Op woensdag 17 april 2002 16:48 schreef Gordijnstok het volgende:
Dingdong.. wordt is wakker lui. Hij wil gewoon simpel via een <a href een Vbscript aanroepen ipv JScript.. is dat nou zo moeilijk te begrijpen![]()
Wat is nou precies het probleem
1
2
3
4
5
6
7
| <script language="vbscript">
function doeIetsLul()
msgbox("lul!")
end function
</script>
<a Href="#" onClick="doIetsLul();"> bla</a> |
[edit]
Damn is ie eerder
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Verwijderd
Dat er helemaal geen antwoord op was gegeven. Ja Doc Facundo bracht javascript naar voren.. maar met de vage omschrijving "kan er javascript gaan werken" .. wat gaan werken? hoe gaan werken? op welke manier gaan werken? daar heeft de topicstarter helemaal niks nada noppes aan natuurlijk als die geen flauw idee heeft in welke richting die moet zoekenOp woensdag 17 april 2002 16:54 schreef Basszje het volgende:
*tok* *tok* daar hebben al een aantal antwoord op gegeven.
Wat is nou precies het probleem
Overigens zie ik dat er in SM is gepost.. beetje heel erg zwak.. zo vanzelfsprekend is het niet dat je vbscript met javascript aanroept. Bovendien zoals ik al aangaf, was er geen concreet antwoord gegegeven voordat ik het gaf.
Vind ik eigenlijk niet. Als er al 10 posts nodig zijn om erachter te komen wat de topicstarter precies wil is er iets fouts. Het klikt echt als in van : ' het werkt niet, zoek het eens voor me uit 'Op woensdag 17 april 2002 16:56 schreef Gordijnstok het volgende:
Overigens zie ik dat er in SM is gepost.. beetje heel erg zwak.. zo vanzelfsprekend is het niet dat je vbscript met javascript aanroept. Bovendien zoals ik al aangaf, was er geen concreet antwoord gegegeven voordat ik het gaf.
Bovendien staat dit in werkelijk elke tutorial die je kan vinden over vbscript.
Ten derde is het niet handig om vbscript te gebruiken zoals al aangegeven was.
Maar als je had gegegoogled weet ik zeker dat je er achter was gekomen .
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dit topic is gesloten.
![]()