HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
De meeste nieuwsposters lezen de reacties wel en zullen de fout dus wel opmerken. Ik ben wel met je eens dat het beter zou zijn als users dit in TFF posten. Dat houdt de thread op de FP schoon.
Daar is het me voornamelijk om te doen, en ik vermoed dat een extra regel in het reageer venster niet zoveel moeite is?Op woensdag 17 april 2002 16:40 schreef ImaStar het volgende:
Dat houdt de thread op de FP schoon.
Niet dat ik over de locatie/implemetatie van zoiets iets te zeggen heb, maar het is maar een voorstel
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijzingen naar TFF en TMF in het reageervenster wil ik zelf ook al een hele tijd graag hebben
.
Professioneel Hyves-weigeraar
hmm, nu moet ik zoeken naar de smiley met het lampje dat aangaat van herkenningOp woensdag 17 april 2002 17:18 schreef Wouter Tinus het volgende:
Verwijzingen naar TFF en TMF in het reageervenster wil ik zelf ook al een hele tijd graag hebben.
Wanneer gingen we naar Ruurlo toe met die knokploeg
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
GisterenOp woensdag 17 april 2002 17:21 schreef Renegade het volgende:
[..]
hmm, nu moet ik zoeken naar de smiley met het lampje dat aangaat van herkenning![]()
Wanneer gingen we naar Ruurlo toe met die knokploeg![]()
Maar ja Femme heeft meer te doen, hij kan ook niet alles in een keer tegelijk
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
't is _te_ gemakkelijk om hier een voor de hand liggende opmerking over te makenOp woensdag 17 april 2002 19:53 schreef GiLeX het volgende:
[..]
Maar ja Femme heeft meer te doen, hij kan ook niet alles in een keer tegelijk
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dit lijkt me ook een goed idee ja. (een mailtje/icqtje/berichtje in TFF geeft sneller resultaatOp woensdag 17 april 2002 17:18 schreef Wouter Tinus het volgende:
Verwijzingen naar TFF en TMF in het reageervenster wil ik zelf ook al een hele tijd graag hebben.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Ik vind een post in TFF ook weer zo overdreven.
Mail/icq lijkt mij de beste mogelijkheid.
Een post in TFF wordt misschien sneller gelezen(als de nieuwsposter een uurtje of wat weg is bijvoorbeeld)Op donderdag 18 april 2002 10:51 schreef Dries Arnolds het volgende:
Ik vind een post in TFF ook weer zo overdreven.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Pagina: 1