Ik had bij Xenon webstore een creative audigy besteld.
Na 4 dagen nog niks binnen ook geen telefoon of email bericht, ik ben maar gaan bellen:
Ik: Hallo met Peter, ik heb bij jullie een creative audigy geluidskaart besteld, is die op voorraad
Xenon: Wat is u bestelnummer?
Ik: Ik wil alleen weten of hij op voorraad is, en zo niet, wanneer jullie hem kunnen leveren?
Xenon op zeer onvriendelijke toon: WAT IS UW BESTELNUMMER?
Ik: Nou goed dan, ik ga even tussen mijn email zoeken.
Ik: gevonden, nummer .......
Xenon: OW DE CREATIVE AUDIGY GELUIDSKAART!
Ik: ja die (ik denk gvd dat had ik pas x aantal keer duidelijk gemaakt)
Xenon: dat weet ik niet precies, u heeft het zeker binnen 10 werkdagen.
Ik: ik zie het nog wel aan, hadden jullie daar geen email over kunnen sturen?
Xenon: Nee dat doen we nooit.
ik : prettige dag verder.
Xenon: dag
Nog een keer gebelt dit keer een man en die was wel vriendelijk.
Na 1 dikke week nog niks binnen, ander bedrijf opgebelt, ze konden gelijk leveren.
Xenon geannuleert met een nette E-mail dat het te lang duurde.
En bestelt bij het andere onbekend en goedkoper bedrijf.
En dan kreeg je ineens een heel snel een emailtje van: betaal jij even xxx aantal euro annuleringskosten.
Ik dacht van: ga weg man, nu wel snel een email kunnen sturen, had dat maar gedaan binnen de 24 uur toen je nog wel gratis kon annuleren.
En in de email die je krijgt bij het annuleren staat in dat je recht hebt op gratis annulering indien de levertijd erg lang duurt, wat in in mijn ogen het geval was.
Ik heb hier verder niet meer op gereageerd.
Vandaag kreeg ik mijn 3de brief binnen of ik binnen 3 dagen 27,45 euro wou betalen voor een geluidskaart van 70 euro die ze nooit hebben geleverd, als ik niet betaal binnen 3 dagen starten ze het incasso-traject
Ik vind dit pure geldhonger, geld (verdienen) aan atikelen die ze niet leveren bovendien hebben ze een slechte service heb ik ervaren, geen email gekregen dat het wat langer duurt, en als ik op bel word ik onvriendelijk behandelt.
Heeft iemand ervaring met het incasso-traject van Xenon webstore
bvd Peter
Na 4 dagen nog niks binnen ook geen telefoon of email bericht, ik ben maar gaan bellen:
Ik: Hallo met Peter, ik heb bij jullie een creative audigy geluidskaart besteld, is die op voorraad
Xenon: Wat is u bestelnummer?
Ik: Ik wil alleen weten of hij op voorraad is, en zo niet, wanneer jullie hem kunnen leveren?
Xenon op zeer onvriendelijke toon: WAT IS UW BESTELNUMMER?
Ik: Nou goed dan, ik ga even tussen mijn email zoeken.
Ik: gevonden, nummer .......
Xenon: OW DE CREATIVE AUDIGY GELUIDSKAART!
Ik: ja die (ik denk gvd dat had ik pas x aantal keer duidelijk gemaakt)
Xenon: dat weet ik niet precies, u heeft het zeker binnen 10 werkdagen.
Ik: ik zie het nog wel aan, hadden jullie daar geen email over kunnen sturen?
Xenon: Nee dat doen we nooit.
ik : prettige dag verder.
Xenon: dag
Nog een keer gebelt dit keer een man en die was wel vriendelijk.
Na 1 dikke week nog niks binnen, ander bedrijf opgebelt, ze konden gelijk leveren.
Xenon geannuleert met een nette E-mail dat het te lang duurde.
En bestelt bij het andere onbekend en goedkoper bedrijf.
En dan kreeg je ineens een heel snel een emailtje van: betaal jij even xxx aantal euro annuleringskosten.
Ik dacht van: ga weg man, nu wel snel een email kunnen sturen, had dat maar gedaan binnen de 24 uur toen je nog wel gratis kon annuleren.
Dit is dus niet gebeurtLevertijd: Drie tot vijf werkdagen voor componenten, voor systemen geldt een levertijd van 1 a 2 weken.
Het kan echter voorkomen dat een produkt tijdelijk moeilijk leverbaar is. Als dit het geval is ontvangt u hierover bericht.
En in de email die je krijgt bij het annuleren staat in dat je recht hebt op gratis annulering indien de levertijd erg lang duurt, wat in in mijn ogen het geval was.
Ik heb hier verder niet meer op gereageerd.
Vandaag kreeg ik mijn 3de brief binnen of ik binnen 3 dagen 27,45 euro wou betalen voor een geluidskaart van 70 euro die ze nooit hebben geleverd, als ik niet betaal binnen 3 dagen starten ze het incasso-traject
Ik vind dit pure geldhonger, geld (verdienen) aan atikelen die ze niet leveren bovendien hebben ze een slechte service heb ik ervaren, geen email gekregen dat het wat langer duurt, en als ik op bel word ik onvriendelijk behandelt.
Heeft iemand ervaring met het incasso-traject van Xenon webstore
bvd Peter
Reality beats fiction by far!