Toon posts:

Hercules 8500LE of Leadtek WinFast GF3 Ti 200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lo mensen,ik ga nieuwe comp kopen moet alleen nog een nieuwe 3d kaart kiezen:: welke 3d kaart is beter , gewoon voor alle gemiddelde van de spellen... hoef niet van "die heeft betere tv out" ofzow.. maar gewoon voor de spellen en belangrijk:: driver ondersteuning :D.

::::Leadtek WinFast GF3 Titanium 200 of Hercules 3D Prophet FDX 8500 LE ::::
Wie heeft er goeie reden en wie is de ZWAKSTE schakel *D

Verwijderd

Alleen 3d en goede drivers.
Dan de Leadtek, Radeon drivers zijn vaak niet echt fantastisch

Verwijderd

de leadtek loopt qua snelheid helemaal ne zover achter de radeon heeft even goede filters en is gemakkelijk overklokbaar voor meer prestatie. Dit is niet helemaal het geval bij de radeon. Maar ik ou nog 2 a 3 weken wachten tot de nieuwe f ui is, die krijgt dezelfde prijs als de gf3 ti200 en is stukken sneller, voorla met FSAA aan.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil hem niet overclocken of any shit... gewoon in 1x hoppakee alles moet goed doen... welke is dan het beste??? ik ga vandaag bestellen dus moet snel zijn :D

Verwijderd

Duidelijk die Leadtek Geforce 3 Ti200 TDH versie!! NEEM ECHT DIE TDH VERSIE!! Er zit een extra grote koeler op, je kan em overclocken met nvMAX en dit is een HEEL simpel programma! Standaard loopt de Ti200 op 400 mhz voor de memory en 175 voor de core, bij mij draait ie rockstabiel op 500 voor de memory en 235 voor de core zonder vastloper in geen enkele spel dus waarom niet zou ik zeggen. Ik wilde toen ik 2 maanden geleden mn pc had gebouwd ook nix overclocken, maar als je dan ineens 30 frames meer kunt halen waarom niet dan? Begin gewoon heel rustig met 10 mhz omhoog per onderdeel (memory en core) en check wat ie kan halen, wedden dat je het flex zult vinden?! :)

ps. draai flink 3dMark2001 om te testen voor je overclocks

Verwijderd

Topicstarter
eej man, TDH is tog de 128mb ddr versie?
Pagina: 1