Toon posts:

[OCE] Word teveel gebruikt door andere dingen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind zelf, sinds het opic Overclocking en Casemodding is gewijzigd, dat er héél veel nuttelose en topics dit ergens ander horen in OCE word geplaatst. Ik neem een voorbeeld; gister dacht ik he leuk, een nieuwe verrandering en ik las ff topics door en kwam daar 7! jaaa 7! topics over voedings tegen. Oke dit gaat misschien een beetje over electronics en dat soort zooi maar dat hoort toch in OH? Er worden nu tallose domme topics die in LA of in het beelbuis topic horen gestart. Ik denk dat de meeste tweakers denken dat electronics je hele PC inhoud.. nou ik denk dat dit niet de bedoeling is en ik denk erbij dat dit gewoon het solderen etc. van chipjes weerstandjes en dat soort zaken hoort. En niet over voedingen etc.

niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:21

JT

VETAK y0

Geef is zo een topic. Als het gaat over je voeding zo stil mogelijk maken of er iets aan veranderen (=modificeren=mod) dan hoort dat daar gewoon thuis.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Zelf een voeding bouwen valt onder EL -> OCE
Een vraagje over een peltiervoeding valt uiteraard -> OCE
Een vraagje "welke voeding is het stilst" -> OCE
Een vraagje "Welke voeding voor een XP?" NIET -> OCE maar HA of PMG ofzo

Electronica viel altijd al onder DOC/OCM en daar werd ook wel naar gemodereerd. Er is dus eigenlijk niets veranderd behalve dan dat het nu duidelijker is dat het zo is. Topics die niet in OCE thuishoren, zullen er echt wel weggemoved worden hoor (misschien zelfs sneller als je ff slim een SM-topicje plaatst als je een twijfelgeval ziet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik pleit voor een apart overclocking gedeelte! Dit wordt op bijna alle hardware fora al gedaan, behalve hier op tweakers.
Zodoende hoef ik die eeuwige discussies van ledjes en CFFL blacklight rotzooi niet te zien. Want het hele forum staat vol met die troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 17:12 schreef NoStra het volgende:
Ik pleit voor een apart overclocking gedeelte! Dit wordt op bijna alle hardware fora al gedaan, behalve hier op tweakers.
Zodoende hoef ik die eeuwige discussies van ledjes en CFFL blacklight rotzooi niet te zien. Want het hele forum staat vol met die troep.
En de vingerverf/papiermachee/knipplakenknutsel-mods natuurlijk :+
Lijkt me ook wel wat...een apart gedeelte puur voor de speed-addicts.

En MasterOverdrijf...elektronica is al veel langer te vinden op OCM..uh OCE hoor ;)

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals m-m al aangeeft, kun je topics die je niet in OCE thuis vind horen melden in SM. Dan komt er vanzelf een modje kijken.

Als de modjes niet snel reageren, dan is het beter om gewoon helemaal niet in dat topic te reageren dan de sfeerverpestende opmerkingen die ik nu zo af en toe lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 17:38 schreef DaBit het volgende:
Zoals m-m al aangeeft, kun je topics die je niet in OCE thuis vind horen melden in SM. Dan komt er vanzelf een modje kijken.

Als de modjes niet snel reageren, dan is het beter om gewoon helemaal niet in dat topic te reageren dan de sfeerverpestende opmerkingen die ik nu zo af en toe lees.
sorry DaBit ik heb je andere replies ook gelezen maar ik irriteer me aan die topics van hoeveel heb jij uitgegeven enzo. Ik zie gewoon liever mods en daarover niet een pol hoeveel je betaalt hebt... ik haat die topics, en helemaal die geopend worden met als eerste post 1 regeltje... sorry dan zeg ik gewoon Slotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op woensdag 17 april 2002 18:55 schreef MasterOverdrive het volgende:

[..]

sorry DaBit ik heb je andere replies ook gelezen maar ik irriteer me aan die topics van hoeveel heb jij uitgegeven enzo. Ik zie gewoon liever mods en daarover niet een pol hoeveel je betaalt hebt... ik haat die topics, en helemaal die geopend worden met als eerste post 1 regeltje... sorry dan zeg ik gewoon Slotje.
als je je niet kan beheersen moet je misschien maar eens overwegen om niet meer te komen (edit:in dat soort draadjes dus bedoel ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 18:55 schreef MasterOverdrive het volgende:
sorry DaBit ik heb je andere replies ook gelezen maar ik irriteer me aan die topics van hoeveel heb jij uitgegeven enzo. Ik zie gewoon liever mods en daarover niet een pol hoeveel je betaalt hebt...
Dat zie jij het liefst. Maar zo denkt niet iedereen erover. Anders zouden er nooit zoveel reacties in zo'n topic komen.
ik haat die topics, en helemaal die geopend worden met als eerste post 1 regeltje... sorry dan zeg ik gewoon Slotje.
Dat is dus FOUT. De afspraak is: geen slotje, utfs en dat soort dingen roepen. Ik wil het gezellig houden op OCE, en met dat soort opmerkingen schiet niemand iets op, en het verpest de sfeer. Gewoon niet doen dus.
Op woensdag 17 april 2002 19:05 schreef m-m het volgende:
als je je niet kan beheersen moet je misschien maar eens overwegen om niet meer te komen
Als je je niet kunt beheersen met dit soort opmerkingen moet je misschien maar overwegen om niet meer te komen.
Niemand schiet er iets mee op, je maakt er alleen anderen pissig mee. Wie heb je nu geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Op woensdag 17 april 2002 19:56 schreef DaBit het volgende:

Als je je niet kunt beheersen met dit soort opmerkingen moet je misschien maar overwegen om niet meer te komen.
Niemand schiet er iets mee op, je maakt er alleen anderen pissig mee. Wie heb je nu geholpen?
je hoeft er niet zo zwaar aan te tillen hoor, maar het is feit dat hij zich niet kan beheersen SLOTJE!!! te schreeuwen, dat zegt ie zelf. Mijn voorstel is simpelweg om dan gewoon uit dergelijke draadjes weg te blijven, wat is daar mis mee?
Overigens, als MasterOverdrive er pissig van zou worden, zou hij misschien eerst zichzelf te rade moeten gaan (maar dat kan ik me haast niet voorstellen).

//edit: als ik die post nog even een paar keer doorlezen moet ik je idd gelijk geven dat er te lezen valt dat hij helemaal neit meer op GoT/OCE moet komen, dat bedoelde ik dus niet, ik zal m ff verduidelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 20:12 schreef m-m het volgende:
je hoeft er niet zo zwaar aan te tillen hoor, maar het is feit dat hij zich niet kan beheersen SLOTJE!!!
Doe ik ook niet, ik kaats alleen een bal terug :P
Mijn punt is: ik wil het graag gezellig houden hier. En dat betekent dat mensen zich aardig moeten gedragen tegenover elkaar. We zijn tenslotte geen harde-kern voetbalsupporters :)
//edit: als ik die post nog even een paar keer doorlezen moet ik je idd gelijk geven dat er te lezen valt dat hij helemaal neit meer op GoT/OCE moet komen, dat bedoelde ik dus niet, ik zal m ff verduidelijken.
Juist, en zo begreep ik het ook, vandaar mijn reactie.
Pagina: 1