hoe dan want ik heb het al geprobeerd maar je ziet helemaal niks daar dat schermpje heen...Op woensdag 17 april 2002 15:27 schreef zmn het volgende:
Ja dat kan
ZIjn al meerdere topics over geweest, dus even de search gebruiken levert vast wat op.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
ik heb gesearcht op lcd backlite led en lcd led en op beiden geen fatsoenlijke dingen gevonden...Op woensdag 17 april 2002 15:36 schreef Whuzz het volgende:
ZIjn al meerdere topics over geweest, dus even de search gebruiken levert vast wat op.
Probeer dan de lcd wat dieper te leggen en plaats dan de ledjes zo dat ze OP de lcd schijnen of kan dat niet i.v.m. reflecties
Verwijderd
Nou niet zeuren om een slotje
Hier is niet veel over te vinden in de FAQ en Search.
Als je bij je LCD een stukje melkglas ziet zitten, dan kun je proberen wat er gebeurt als je daar een LED op mikt. Heb je dat niet, dan zal het verdomd lastig worden om een backlight erbij te bouwen. Met mijn LCD's (die ik niet in m'n computer heb zitten, btw) kan ik het ook niet.
Als je bij je LCD een stukje melkglas ziet zitten, dan kun je proberen wat er gebeurt als je daar een LED op mikt. Heb je dat niet, dan zal het verdomd lastig worden om een backlight erbij te bouwen. Met mijn LCD's (die ik niet in m'n computer heb zitten, btw) kan ik het ook niet.
als ik de ledjes op het lcd leg werkt nietOp woensdag 17 april 2002 15:41 schreef zmn het volgende:
Probeer dan de lcd wat dieper te leggen en plaats dan de ledjes zo dat ze OP de lcd schijnen of kan dat niet i.v.m. reflecties
er zit zon grijsaqchtig plaatje aan de achterkant van de lcd en daar kan geen licht doorheen...
en ik weet dus ook niet of ik die er zo af mag halen...
melkglas ???Op woensdag 17 april 2002 15:43 schreef DaBit het volgende:
Nou niet zeuren om een slotje![]()
Verwijderd
Op woensdag 17 april 2002 15:43 schreef DaBit het volgende:
Nou niet zeuren om een slotje![]()
offtopic:
w00t dabit= nieuw modje?
w00t dabit= nieuw modje?
Verwijderd
DaBit sinds wanneer ben jij mod?Op woensdag 17 april 2002 15:43 schreef DaBit het volgende:
.....
ik wil me multimeter gaan modden en er dus backlight in makenOp woensdag 17 april 2002 15:46 schreef badpinguin het volgende:
[..]
offtopic:
w00t dabit= nieuw modje?
dit is dus dat lcd schermpje waar ik dat mee wil gaan doen..
sorry t zijn slechte pics maar wat veracht je anders van zon spyc@m

sorry t zijn slechte pics maar wat veracht je anders van zon spyc@m

Jup, van dat witte matte plexiglas..Op woensdag 17 april 2002 15:43 schreef ace_ioxx het volgende:
melkglas ???
Yup, zie [med]Op woensdag 17 april 2002 15:46 schreef badpinguin het volgende:
offtopic:
w00t dabit= nieuw modje?
[topic=470179/1/50]
Verwijderd
gewoon paar led's achter stoppen, en aansluiten via de power van je multiemeter.Op woensdag 17 april 2002 15:48 schreef ace_ioxx het volgende:
[..]
ik wil me multimeter gaan modden en er dus backlight in maken
ik ga niet uitleggen hoe het moet, je hebt een multiemeter dus je kan het wel(wat moet iemand met een multiemeter die nix van elek afweet?)
nee dat zit er niet inOp woensdag 17 april 2002 15:50 schreef Twynn het volgende:
[..]
Jup, van dat witte matte plexiglas..
[..]
Yup, zie [med]
[topic=470179/1/50]
dat aansluiten is ook geen puntOp woensdag 17 april 2002 15:51 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
gewoon paar led's achter stoppen, en aansluiten via de power van je multiemeter.
ik ga niet uitleggen hoe het moet, je hebt een multiemeter dus je kan het wel(wat moet iemand met een multiemeter die nix van elek afweet?)
het probleem is dat ik al gedaan heb wat jij zegt maar dat je dan helemaal nix ziet van de ledjes
het lcd schermpje laat geen licht door zoals ik al eerder zei
Verwijderd
Ik wil van de week proberen de leds tegen de zijkant van het glas van een lcd te plaatsen. Volgens mij werkt dat wel namelijk.
Bij je mobiel is dat volgens mij ook zo.
dat heb ik ook al geprobeerd maar dan krijg je een zo minimaal stukje licht dat je alleen de buitenste cm verlicht hebt en de rest nietOp woensdag 17 april 2002 16:14 schreef Darkice het volgende:
Ik wil van de week proberen de leds tegen de zijkant van het glas van een lcd te plaatsen. Volgens mij werkt dat wel namelijk.
nee dat zal niet gaan werken maar ik heb al een betere oplossing gevondenOp woensdag 17 april 2002 16:23 schreef Darkice het volgende:
Dus dat hoef ik ook al niet meer te proberen
je haalt gewoon heel simpel dat grijze spul (als het eraf is is het zilver) er helemaal af en plakt er een stukje van de witte doorzichtige tape op
en daarachter doe je dus de leds
dat werkt wel
maar ik ben nu bezig met me mod er van
ik heb nu een heel stuk ervan al gedaan
alleen de ledjes aansluiten nog
verhaaltje typen en foto's uploaden
denk dat ie vanavond wel al hier zal staan dus als je intresse hebt lees ik het daarro wel
Pagina: 1