Ik wil graag Capturen van video clips van deze kaart. Dit gaat goed via het vision programma alleen kan ik hier geen settings wijzigen en alleen op mpeg-1 capturen. Als ik via Virtual Dub capture kan ik goed capturen alleen heb ik 1 probleem ik hoor hierbij geen geluid. Omdat deze niet gestart kan worden. Deze wordt pas geactiveerd bij het starten van het vision programma, misschien iemand een ID hoe ik dit zou kunnen oplossen????
IK kan nadat ik het geluid dubbel heb gelust intern via de aux en extern via line in. Werkt het nog steeds niet alleen als Vision start of Dscaler krijg ik geluid. Anders werkt het niet. Maar via die programma's kun je niet fijn capturen
Staan de instellingen in Virtualdub wel goed? Ik heb namelijk geen problemen met het opnemen met Virtualdub en m'n pctv kaart.
Ik gebruik Windows XP met de nieuwste Drivers en jij dan???
Ik zie wel het kanaal in beeld, maar ik hoor geen geluid als ik heb geacaptured????
Wat doe ik dan verkeerd. Wat voor OS en drivers gebruik jij dan?
Ik zie wel het kanaal in beeld, maar ik hoor geen geluid als ik heb geacaptured????
Wat doe ik dan verkeerd. Wat voor OS en drivers gebruik jij dan?
M'n os in windows 98, als drijver voor m'n pctv gebruik ik versie 4.02.
Onder dat Os lukte mij dat ook nog wel maar onder XP is mij dat niet gelukt, das wel minder. Maar zijn er niet meer mensen die Windows XP gebruiken en de Driver 5,01 met capturen met virtual DUB
Dit werkt bij mij perfect, denk toch dat er iets met je geluid doorlussen fout gaat. Check of je de goede poort op je geluidskaart heb geactiveerd ( niet gedempt ) waar je je pctv op aan hebt gesloten. Dan kan het haast niet fout gaan, tenminste bij mij niet. Wat natuurlijk ook kan is dat je driver voor het geluid van je pctv niet goed werkt, misschien dat een driver herinstal dan uitkomst bied. In theorie moet het werken maar ja......Op woensdag 17 april 2002 16:21 schreef X-Master het volgende:
Onder dat Os lukte mij dat ook nog wel maar onder XP is mij dat niet gelukt, das wel minder. Maar zijn er niet meer mensen die Windows XP gebruiken en de Driver 5,01 met capturen met virtual DUB
Canon Digital Ixus V3
Verwijderd
Dubbelklik op je speakertje in de systray,
Kies voor Opties -> eigenschappen
zet een rondje bij opnemen
druk op ok
en zorg dat bij het goede aparaat "selecteren" staat aangevinkt, daarmee kies je namelijk van welke mixerinput je wilt opnemen, staat tie ergens anders op (bv cdrom) dan heb je geen geluid, of toevallig geluid van de cd die opstat
. Meestal staat tie op microfoon, dus even checken. Veel suc6
Kies voor Opties -> eigenschappen
zet een rondje bij opnemen
druk op ok
en zorg dat bij het goede aparaat "selecteren" staat aangevinkt, daarmee kies je namelijk van welke mixerinput je wilt opnemen, staat tie ergens anders op (bv cdrom) dan heb je geen geluid, of toevallig geluid van de cd die opstat
Pagina: 1