[muis] waar is deze te verkrijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 21:51
Iemand bij het werk van mijn vader heeft deze muis:
Afbeeldingslocatie: http://www.tu-clausthal.de/fb/Bildschirm/images/logitech-maus.jpg
En nu wil ik deze muis ook, maar ik heb zo'n idee dat ie niet meer verkocht wordt. Heb namelijk al op verschillende internet sites van winkels gekeken en niets gevonden. Toen ben ik hier in Tilburg langs een aantal winkels geweest en daar hadden ze hem ook niet.

Dus weet iemand van jullie misschien waar je deze muis nog kan kopen? En hoeveel die ongeveer moet gaan kosten?

Audentia

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Die heb ik! Maar nu zijn de batterijen op en zit ik vast aan een muis met een draadje :( ik heb hem toendertijd gekocht bij: Powerline in Zoetermeer :)

Is een erg fijne muis :)

Verwijderd

Ik heb em ook maar dan in combinatie met het toetsenboard. En ik ben er idd errug tevreden over.

Ik werk zelf bij BCC in zoetermeer en volgens mij hebben we er nog wel ééntje liggen... (sorry voor de reclame)

Dus als je een keer in Zoetermeer bent kun je ff bij BCC of dus hierbovengenoemde Powerine kijken.

(batterijen kunnen gewoon worden vervangen hoor |:( )

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik heb em ook, het is een "logitech cordless mouseman wheel" En het batterij probleem kun je oplossen door 4 aaa batterijen te halen en dan continu 2 in de lader doen zodat je heel snel kan wisselen als ze leeg zijn. Zo werk ik er al; bijna 2,5 jaar mee ofzo :)

I'm not as think as you stoned I am

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Op woensdag 17 april 2002 15:24 schreef mverbo het volgende:
Ik heb em ook maar dan in combinatie met het toetsenboard. En ik ben er idd errug tevreden over.

Ik werk zelf bij BCC in zoetermeer en volgens mij hebben we er nog wel ééntje liggen... (sorry voor de reclame)

Dus als je een keer in Zoetermeer bent kun je ff bij BCC of dus hierbovengenoemde Powerine kijken.

(batterijen kunnen gewoon worden vervangen hoor |:( )
Ik heb dus ook het toetsenbord erbij :) en WooK dat is inderdaad de naam :)

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-08 11:37
Chicon Computers in delft heeft ze ook nog liggen !

Verwijderd

een echte muis heeft volgens mij een draadje...

• Exterazzo
Naja die collega van mijn vader heeft em dus niet draadloos. Maar hij is dus nog wel te koop?

Audentia

Verwijderd

kijk eens bij vobis en dynabyte zaken
Ik zag in iedergeval een tijdje geleden deze muis nog bij een van deze zaken liggen

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 16:32 schreef SeVeN het volgende:
een echte muis heeft volgens mij een draadje...
een echte muis heeft een staart ;) :7 :+

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Op woensdag 17 april 2002 17:24 schreef seadive87 het volgende:

[..]

een echte muis heeft een staart ;) :7 :+
hoeft niet als je er heel hard mee rond gaat draaien heeft hij geen staart meer *D

• Exterazzo
naja ik kick hem maar want ik heb hem nog steeds niet gevonden :(

Audentia

Verwijderd

Ik heb uhm in 5 min voor je gevonden.

*KLIK

Maar ik heb uhm zelf met staartje en dat is veel lekkerder. Die draadloze is zwaar.

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 22:04 schreef GloriX het volgende:

*KLIK

Maar ik heb uhm zelf met staartje en dat is veel lekkerder. Die draadloze is zwaar.
Bij microsoft hebben ze ook wireless en daar noemen ze het geen muis maar een hamster.( geen staart )
eigenlijk wel een goeie

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
Op woensdag 24 april 2002 22:07 schreef era.b het volgende:

[..]

Bij microsoft hebben ze ook wireless en daar noemen ze het geen muis maar een hamster.( geen staart )
eigenlijk wel een goeie
Jammer alleen dat een hamster ook een staart heeft, ze kunnen het dan beter cavia noemen.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 24 april 2002 22:04 schreef GloriX het volgende:

*KLIK

...en ik heb hem nog veel sneller gevonden... staat gewoon in de Pricewatch... *klik*.

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 15:56 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

...en ik heb hem nog veel sneller gevonden... staat gewoon in de Pricewatch... *klik*.
Ik heb uhm ook via de pricewatch gevonden, maar niet alle zaken die daar staan hebben die muis nog. ;)

En die bij mijn post staat wel.

Verwijderd

Gewoon wat warenhuizen langs en pc winkels en in pricewatch kijken.

Je had trouwens ook wel ff mogen zeggen wat voor muis het was.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.