jaja, eindelijk foto's van mijn koffermod (draait al zo sinds eind januari). Er is alleen nog dingetje dat ik nog wil doen, en dat is de kabels nog wat netter wegwerken. Voor de rest istie gewoon af 
Doe er ook nog beetje verhaal omheen omdat het anders niet echt duidelijk zal zijn.
Eerst had ik namelijk een leuke testopstelling staan:

Dit is een celeron 766 @1184MHz. Dit werkte stabiel enzow. Een goedkoop systeempje voor het gebruiken op LANs om te gamen. Daardoor is eigenlijk het idee ontstaan om er een koffer omheen te maken.
maken van gaten in de koffer:

En tijdens de rustperioden alles in de koffer proppen omdat de werkbank niet alleen van mij is
... me pa wil ook nog wel eens wat doen 

Helemaal klaar, alleen toen gebeurde het....... celly en slot 1 mobo kapot
. Dus een ander mobo gekocht
wel wat beter voor preformance want ik had geld genoeg om een AMD te kopen
Maar heb wel het gat voor de aansluitingen van het mobo aan moeten passen. De nieuwe heeft namelijk onboard geluid wat die oude niet had.
Ook een raam gemaakt in de deksel met mijn nick en een 12cm Papst:

De temperatuurmeter was eigenlijk voor de temperatuur van de celeron te controleren, nu werktie gewoon om de temperatuur van mijn coolermaster blokkie te checken
voor de rest een mooi rood mobo vind ik
en de kabeltjes nog wat netter wegwerken.... alles is namelijk gebundeld langs deze zijde.

Door de window is er niet zoveel ruimte voor de harddisk, het kan net gelukkig. Ik heb nu plaats voor nog één HD boven die ik heb, en de FDC kan ook nog worden vervangen door een HD
Het is een rekje van 3x 3,5" die uit een oude AT kast komt.

Specs van deze bak:
- MSI K7T Turbo2
- AMD xp1700+ @ 1550MHz(1800+) @44 graden stressed
- Coolermaster DP5-6I31C met standaard fan op 6250rpm
- 128MB PC133 SDram @140MHz cas2
- Creative Riva TNT2 M64 32MB AGP
- 3com 10/100mb PCI nic
- Winbond 10mb PCI nic
- Western Digital 20 Gig 5400rpm
- Philips 16/10/40 CDRW
- 250W compaq voeding met stroomaansluiting boven de mobo aansluitingen
- Floppy
- Blauwe CCFL
- 8cm @7V outtake en 12cm @12V intake casefans
Doe er ook nog beetje verhaal omheen omdat het anders niet echt duidelijk zal zijn.
Eerst had ik namelijk een leuke testopstelling staan:

Dit is een celeron 766 @1184MHz. Dit werkte stabiel enzow. Een goedkoop systeempje voor het gebruiken op LANs om te gamen. Daardoor is eigenlijk het idee ontstaan om er een koffer omheen te maken.
maken van gaten in de koffer:

En tijdens de rustperioden alles in de koffer proppen omdat de werkbank niet alleen van mij is

Helemaal klaar, alleen toen gebeurde het....... celly en slot 1 mobo kapot
Ook een raam gemaakt in de deksel met mijn nick en een 12cm Papst:

De temperatuurmeter was eigenlijk voor de temperatuur van de celeron te controleren, nu werktie gewoon om de temperatuur van mijn coolermaster blokkie te checken

Door de window is er niet zoveel ruimte voor de harddisk, het kan net gelukkig. Ik heb nu plaats voor nog één HD boven die ik heb, en de FDC kan ook nog worden vervangen door een HD

Specs van deze bak:
- MSI K7T Turbo2
- AMD xp1700+ @ 1550MHz(1800+) @44 graden stressed
- Coolermaster DP5-6I31C met standaard fan op 6250rpm
- 128MB PC133 SDram @140MHz cas2
- Creative Riva TNT2 M64 32MB AGP
- 3com 10/100mb PCI nic
- Winbond 10mb PCI nic
- Western Digital 20 Gig 5400rpm
- Philips 16/10/40 CDRW
- 250W compaq voeding met stroomaansluiting boven de mobo aansluitingen
- Floppy