Toon posts:

Kapotte MS-Sidewinder adapter..wat doen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Heb een Microsoft Force Feedback wheel, maar daar is de adapter stuk van gegaan (hij doet 't niet meer).. Ik heb al naar de winkel (Alternate) gebeld of ze daar iets mee konden, maar niks hoor.. 5 andere winkels gebeld, het lijkt wel of ze er niks van willen weten..

Het stuur is ouder als een jaar , dus garantie kan ik wel vergeten.. zelf maken is geen optie.

Zou Microsoft er iets aan kunnen doen? (een losse adapter ofzo?)

Wie heeft de oplossing?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-08 10:21
Mail MicroSoft gewoon, je kan het altijd proberen ;)

There is no magic.

Verwijderd

Ben je nou een tweaker of niet? Zelf maken is geen optie... tssk :P.

Als er geen garantie meer opzit zou het denk ik ook geen zin hebben om naar de maker te stappen.

Kun je die connectoren niet gewoon los kopen dan? Dan zul je em er wel zelf aan moeten zetten...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 15:08 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Ben je nou een tweaker of niet? Zelf maken is geen optie... tssk :P.

Als er geen garantie meer opzit zou het denk ik ook geen zin hebben om naar de maker te stappen.

Kun je die connectoren niet gewoon los kopen dan? Dan zul je em er wel zelf aan moeten zetten...
Nee, die connector is niet standaard.. hij valt kwa grote precies tussen alles in... net wel of net niet, maar zie maar eens een adapter te vinden die die bepaalde stroom op dat bepaalde ampere levert... niet te doen :(

En trouwens, het is niet te connector, maar de adapter zelf die naar de klote is.. denk dat ergens een wikkel gesmolten is ofzo