Toon posts:

multimeter mod

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zijn er hier mensen die hun multimeter gemod hebben??
ik ben er nu namelijk aan bezig en zou nog wel een paar leuke tips willen hebben en aangezien ik met search niet erg veel fatsoenlijks vind hierover vraag ik het maar

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:00

almightyarjen

When does the hurting stop?

multimeter modden? Zou je dat wel doen kerel? Die dingen zijn weet ik hoe gevoelig... Anyway, suc6 d'r mee. :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 15:04 schreef almightyarjen het volgende:
multimeter modden? Zou je dat wel doen kerel? Die dingen zijn weet ik hoe gevoelig... Anyway, suc6 d'r mee. :)
ik ben er nu al mee begonnen en de eerste allina staat al koop een goedkoop kreng van een paar euro om dit mee te doen

ik weet die krengen zijn minder nauwkeurig en gaan sneller kapot (slechter of zelfs niet gezekerd enzo)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

mijn multimeter heb ik gister gemod door m van mn buro te laten pleuren: dood.
Maar ff serieus, wat wou je ermee doen? Een kleurtje geven kan je de functies niet meer zien. Een window lijkt me ronduit idioot... Wat kan je verder nog doen? Casefan erin? Nàààh

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 16:34 schreef m-m het volgende:
mijn multimeter heb ik gister gemod door m van mn buro te laten pleuren: dood.
Maar ff serieus, wat wou je ermee doen? Een kleurtje geven kan je de functies niet meer zien. Een window lijkt me ronduit idioot... Wat kan je verder nog doen? Casefan erin? Nàààh
filter omdraaien backlight erin
en verdrer kwam ik ook niet... maar ik wil gewoon iets gaan doen met dat ding

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

K-Jay

Klaas Jan

Heb een keer m'n rekenmachine gemod door een spiegeltje achter t lcd te zetten, kun je ook met je multimeter proberen.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 17:19 schreef K-Jay het volgende:
Heb een keer m'n rekenmachine gemod door een spiegeltje achter t lcd te zetten, kun je ook met je multimeter proberen.
ja dat kan maar dan werkt de backlight niet meer
kben nu bezig met proberen een backlight erin te maken en dan voor HV en accu leeg en negatief in het groen en de rest in het rood (letters dan) en de rest van het beeld zwart

lukt al aardig alleen me leds zijn niet fel genoeg :'(

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 17:16 schreef ace_ioxx het volgende:

[..]

filter omdraaien backlight erin
en verdrer kwam ik ook niet... maar ik wil gewoon iets gaan doen met dat ding
MIJN GOD

ga iets nuttigs doen zeg....

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 17:32 schreef Airbag het volgende:

[..]

MIJN GOD

ik heb geen werk
geen geld
geen school
wat moek dan gaan doen??
me neus leeg eten?? nee dan doek liever dit

Verwijderd

CRISIS!!!!!!!!!!!!! Ga dit forum even spammen met jou onzin. Het niveau is al zo gedaald de laatste tijd. Nog meer van deze onzin en ik kom hier echt niet meer....te triest voor woorden dit.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Op woensdag 17 april 2002 17:35 schreef NoStra het volgende:
CRISIS!!!!!!!!!!!!! Ga dit forum even spammen met jou onzin. Het niveau is al zo gedaald de laatste tijd. Nog meer van deze onzin en ik kom hier echt niet meer....te triest voor woorden dit.
Rustig ;)

Of ben je de " ;) " smilie vergeten :?

Veel succes met je mod en natuurlijk willen we pics hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 17:35 schreef NoStra het volgende:
wat ik met mijn spullen doe mag ik tog zeker zelf weten is het niet??? en als ik dat hier neer zet is dat tog mijn zorg niet de jouwe

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:29

PCR

Op woensdag 17 april 2002 17:32 schreef Airbag het volgende:

[..]

MIJN GOD

.... :{

Maar goed, misschien een ledje/lampje erin waaraan je direct kan zien of ergens spanning op staat!

Iemand anders zei al een window maar das nog niet eens zo'n gek idee, je wilt hem modden dus dan is dat wel leuk.

Als er geen zekering in zit, dan maak je die erin! ;)

Verwijderd

Tuurlijk ,...maar post die onzin niet hier!! Ga maar fijn verder met je multimeter-mod...have fun..maar val ons er niet mee lastig...

Ennuh...die knipogende smiley vond ik niet nodig..

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 17:37 schreef PC-Reactive het volgende:

[..]

.... :{

Maar goed, misschien een ledje/lampje erin waaraan je direct kan zien of ergens spanning op staat!

Iemand anders zei al een window maar das nog niet eens zo'n gek idee, je wilt hem modden dus dan is dat wel leuk.

Als er geen zekering in zit, dan maak je die erin! ;)
spiegeltje kan helaas niet :( 1 teweimig ruimte en 2 daar zitten nu op de ruimte die er was een zooi ledjes
en die zekering heb ik er als eerste in gemaakt :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 17:39 schreef NoStra het volgende:
Tuurlijk ,...maar post die onzin niet hier!! Ga maar fijn verder met je multimeter-mod...have fun..maar val ons er niet mee lastig...

doe toch niet zo moeilijk...
als je het niet wil lezen dan open je deze topic maar gewoon niet...

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025

Dan zou bijna heel OC&M leeg zijn ;)

Verwijderd

misschien zou jij hier beter wegblijven
dit is het modding forum, dus ook van multimeter
give the guy a break
niet iedereen heeft geld of zelfs maar een kast om te casemodden en je moet toch ergens beginnen?

Verwijderd

Tsja, echt nuttig is dit topic niet. Je hebt al een topic lopen over een backlight op je multimeter-LCD. Verder stel je geen echte vraag waar we wat mee kunnen. Deze gaat dus dicht.

Zoek eens rond naar rekenmachines/GSM mods, en kijk of je daar wat mee kunt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.