GreetZzZz Wasmachine
Dit is toch meer iets voor spielerij..
Consoles horen in spielerij, en de accesoires daarvoor dus ook
OM => SP
Consoles horen in spielerij, en de accesoires daarvoor dus ook
OM => SP
Met die multi-dingen heb je altijd problemen.
Koop gewoon sony dingen daar heb je nooit problemen mee (geld ook voor controllers)
Koop gewoon sony dingen daar heb je nooit problemen mee (geld ook voor controllers)
haha, ook nog mn post weghalen hè snow? 
maargoed blackmage heeft gelijk, ik ben laast bijna alles kwijtgeraakt. ik kreeg de melding dat mn memcard moest worden geformateerd,.. er stonden geen eens lege blokje op
naar #24 v/d 24 gegaan en die geformateerd toen had ik weer een deel terug, maar dat waren oude savegames en #1 met 15 blokjes doet het niet,.. krijg een 1 of andere japanse melding dat t niet lukt of zo
maargoed blackmage heeft gelijk, ik ben laast bijna alles kwijtgeraakt. ik kreeg de melding dat mn memcard moest worden geformateerd,.. er stonden geen eens lege blokje op
naar #24 v/d 24 gegaan en die geformateerd toen had ik weer een deel terug, maar dat waren oude savegames en #1 met 15 blokjes doet het niet,.. krijg een 1 of andere japanse melding dat t niet lukt of zo
Edit by Marv: volgende keer mij ff uitloggen als je op mijn pc gaat zitten posten Wasmachientje
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
En die batterij zit?????????? want ik denk dat je dan beter een nieuwe kan kopen volgens wat jullie zeggen.....maar ik wil mijn savegames niet kwijt want ik ga net lekker met gran toerismo(oud maar nog steeds vet) en mijn 24 uur van le mans waar ik mee bezig ben die wil ik dus ook niet kwijt en mijn andere savegames.
ik heb eens op thrustmaster gekeken maar kan geen plaatje vinden dan wordt het voor ReV3rEnD ook wat duidelijker
GreetZzZz Wasmachine
zorry marvienoskosOp donderdag 18 april 2002 15:48 schreef Marv het volgende:
Edit by Marv: volgende keer mij ff uitloggen als je op mijn pc gaat zitten posten Wasmachientje
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Pagina: 1