PSX: memorycard probleem

Pagina: 1
Acties:

• Wasmachine|IA
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-12-2007

Wasmachine|IA

Het is hier met HANS TEEUWEN!!

Topicstarter
Mijn PSX memorycard van Thrustmaster is gaar volgens mij.....dit ding is 8mb groot en hij heeft 8 pagina's met iedere keer 15 blokjes. Hij geeft in zo'n getal indicatording aan welke pagina je zit. En bij mij knippert er een H in dat paginaindicatording. Weet misschien iemand wat er aan de hand is.

GreetZzZz Wasmachine

Verwijderd

ehm.... kan je hem nog gebruiken :?

ik snap de stelling niet helemaal :7

Verwijderd

dan ist batterijtje leeg..ik had dat ook nu zit je vast aan 1 mb :( tzijn klote dingen !

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:49
Dit is toch meer iets voor spielerij..

Consoles horen in spielerij, en de accesoires daarvoor dus ook :)

OM => SP

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Met die multi-dingen heb je altijd problemen.
Koop gewoon sony dingen daar heb je nooit problemen mee (geld ook voor controllers)

• DeaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-12-2025
haha, ook nog mn post weghalen hè snow? ;)

maargoed blackmage heeft gelijk, ik ben laast bijna alles kwijtgeraakt. ik kreeg de melding dat mn memcard moest worden geformateerd,.. er stonden geen eens lege blokje op :'(

naar #24 v/d 24 gegaan en die geformateerd toen had ik weer een deel terug, maar dat waren oude savegames en #1 met 15 blokjes doet het niet,.. krijg een 1 of andere japanse melding dat t niet lukt of zo :P

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
:(

Edit by Marv: volgende keer mij ff uitloggen als je op mijn pc gaat zitten posten Wasmachientje :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Wasmachine|IA
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-12-2007

Wasmachine|IA

Het is hier met HANS TEEUWEN!!

Topicstarter
En die batterij zit?????????? want ik denk dat je dan beter een nieuwe kan kopen volgens wat jullie zeggen.....maar ik wil mijn savegames niet kwijt want ik ga net lekker met gran toerismo(oud maar nog steeds vet) en mijn 24 uur van le mans waar ik mee bezig ben die wil ik dus ook niet kwijt en mijn andere savegames. :'( :'( ik heb eens op thrustmaster gekeken maar kan geen plaatje vinden dan wordt het voor ReV3rEnD ook wat duidelijker

GreetZzZz Wasmachine

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 18 april 2002 15:48 schreef Marv het volgende:
:(

Edit by Marv: volgende keer mij ff uitloggen als je op mijn pc gaat zitten posten Wasmachientje :+
zorry marvienoskos |:(

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Pagina: 1