Toon posts:

[win98] Compaq Evo N600C notebook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben een aantal Compaq Evo N600C notebooks. Deze zijn voorzien van Windows 98SE en een bijbehorend dockingstation.

Zowel op het notebook als het dockingstation zit een INTEL netwerkkaart. Nu willen wij dat standaard de netwerkkaart van het dockingstation gepakt wordt, echter is het keer op keer verschillend. Wat we ook instellen het blijft random.

De HelpDesk van Compaq weet zelf niet de oplossing. Kunnen jullie ons helpen??

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

2 hardware profielen aangemaakt?? Iets in de trend van docked en undocked? Ik heb het ook niet altijd lekker werkend gekregen (laptop), misschien is netswitcher wat voor je :)

Kan je vinden op www.download.com

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 15:35 schreef Nokian het volgende:
niemand?
Jawel, zou je niet zo snel willen kicken ? er zijn meer mensen die graag antwoord willen hebben. heb geduld ;)
GoT is een forum met 40.000+ users, als de topicstarters binnen een uur topics omhoog gaan kicken is het hek van de dam. Hou hier dus even rekening mee, en kick niet binnen 12 uur. Tenzij je echt aanvullende informatie hebt, waar wij misschien iets mee kunnen.

[topic=331522/1/25]
Denk de volgende keer even aan stap 3, het OS zien wij graag terug in de topictitel.

Wat je probleem betreft kan ik je helaas niet verder helpen. Maar gelukkig kan Riemer Reinalda dat wel :)

• DJ-B
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 18:48
Op woensdag 17 april 2002 15:39 schreef Riemer Reinalda het volgende:
2 hardware profielen aangemaakt?? Iets in de trend van docked en undocked? Ik heb het ook niet altijd lekker werkend gekregen (laptop), misschien is netswitcher wat voor je :)

Kan je vinden op www.download.com
inderdaad, dit zou je via hardware profielen kunnen oplossen:
docked: onboard lan uitschakelen (via systeem)
undocked: dockinstation lan uitschakelen , als dit kan.

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 16:20

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Ik heb gewoon in beide profielen TCP/IP voor het laptop kaartje eruit getrapt, dan MOET ie wel via het dock naar netwerk gaan kijken....
Gooi er anders XP Pro op man dat roelt qua netwerk en verbindingen toch wel gigantisch.
Ik heb nog nooit zo snel en simpel een paar Evo'tjes ingesteld voor netwerken en internetten man..

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Op woensdag 17 april 2002 15:42 schreef DJ-B het volgende:
inderdaad, dit zou je via hardware profielen kunnen oplossen:
docked: onboard lan uitschakelen (via systeem)
undocked: dockinstation lan uitschakelen , als dit kan.
En wil je kans vergroten op goed resultaat: is de netwerkkaart van verschillende merken laten zijn ;)

Iets van Intel in docking, en 3 com in laptop. Betere tip is misschien overschakelen naar Windows 2000 Pro (hoef je niet iedere keer te rebooten als de netwerkconfig wijzigt)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 15:39 schreef Garfield het volgende:

[..]

Jawel, zou je niet zo snel willen kicken ? er zijn meer mensen die graag antwoord willen hebben. heb geduld ;)
GoT is een forum met 40.000+ users, als de topicstarters binnen een uur topics omhoog gaan kicken is het hek van de dam. Hou hier dus even rekening mee, en kick niet binnen 12 uur. Tenzij je echt aanvullende informatie hebt, waar wij misschien iets mee kunnen.

[topic=331522/1/25]
Denk de volgende keer even aan stap 3, het OS zien wij graag terug in de topictitel.

Wat je probleem betreft kan ik je helaas niet verder helpen. Maar gelukkig kan Riemer Reinalda dat wel :)
Zolang jij tijd hebt om binnen het uur zo te reageren valt het denk ik allemaal wel mee!!!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 15:52 schreef Nokian het volgende:

[..]

Zolang jij tijd hebt om binnen het uur zo te reageren valt het denk ik allemaal wel mee!!!
Dan is het nog niet netjes :)

Maar goed ik denk dat de mededeling wel is overgekomen, kan je iets met de hulp van mijn voorgangers ?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 15:56 schreef Garfield het volgende:

[..]

Dan is het nog niet netjes :)

Maar goed ik denk dat de mededeling wel is overgekomen, kan je iets met de hulp van mijn voorgangers ?
We zijn bezig om te kijken of we 2 HW-profiles kunnen aanmaken binnen 98SE en hopen dan op goed resultaat...

p.s mededeling is goed overgekomen, we remember it!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
subject fixed :)
Pagina: 1