[Framemaker] Mijn tables zijn te groot

Pagina: 1
Acties:

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-09 14:16

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Ik heb een zooitje tabellen voor in een document dat ik in Adobe Framemaker maak. Sommige passen, anderen zijn te breed. (Te veel kolommen) Misschien is het een hele domme vraag: maar hoe zorg ik ervoor dat hij over 2 pagina's verspreid wordt?

Ik heb al in de help gekeken, en in wat boeken maar ik kan hetgene dat ik wil niet vinden.

Zelf had ik al bedacht: een boek maken en dan voor elke grote tabel een apart hoofdstuk dat een 2x zo brede pagina heeft bevat... maar dat is nogal lame. Anders kan ik dan nog twee tabellen maken ieder met een gedeelte van de totale tabel maar ja, dat is ook wel een beetje brakke oplossing.

Helaas mogen de pagina's niet groter zijn dan ik nu gebruik (een custom formaat, geen A4 dus) en ik vind het lelijk om tabellen ineens in een veel kleiner lettertype te zetten om ze maar te laten passen.. (En het wordt ook wel heeeel klein dan.. :) )

Ik ben fan van dingen

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
[edit] kep het ook ff in een newsgroup gepost

Het mooie van mijn tweede vage idee is natuurlijk dat de hechting in het midden gevrijwaard blijft van tekst :) als dat ook nog kan ben ik helemaal blij. :D

Ik ben fan van dingen

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
[update]
Mja ik kan natuurlijk een extra masterpage toevoegen welke 'landscape' is, maar ik vraag me af hoe dat er dan uit gaat zien als dat eenmaal gedrukt gaat worden.

Ik ben fan van dingen

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:09
Het begint een beetje op een live kick sessie te lijken... Gelieve niet om de 10 minuten in je eigen topic posten, 'k zou even op reacties wachten, als je niets beter te melden hebt als bv "[edit] kep het ook ff in een newsgroup gepost"... :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 14:51 schreef willem169 het volgende:
Het begint een beetje op een live kick sessie te lijken... Gelieve niet om de 10 minuten in je eigen topic posten, 'k zou even op reacties wachten, als je niets beter te melden hebt als bv "[edit] kep het ook ff in een newsgroup gepost"... :)
Zoals je ziet was die reactie van gister >:)
Dus zo erg kickerig ben ik niet, dat doe ik wel op fok! :P

Anyway na nog een keer de nieuwsgroep met deja doorzoeken vond ik deze keer wel wat. (vaag?)

Voor de volledigheid zal ik het ff posten (Is dus een reactie op een andere, gelijksoortige vraag):
It would be so useful to have the ability
to split rows across pages (e.g. for nice
*painless* shaded boxes across page
breaks); it is utterly pathetic that after
*all these years* Frame still cannot do it.
Jeez, even Word can do it.
Dat betekent dus 'nee' .. denk ik. Ik moet maar iets gaan verzinnen.

Toch vind ik 'Quark' meer intuitive denk ik.. maar ja.

kijk ACM, techposts... van MIJ.. eng heh?

Ik ben fan van dingen

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 19:21
Snap niet echt wat je bedoelt sry..
Pagina: 1